אא

לא רגוע בקבוצת לופטהנזה: לאחר ביטול השביתה בבריסל איירליינס גם באוסטריאן מאיימים בשביתה

איגודי הטייסים של בריסל איירליינס הגיעו להסכם עם ההנהלה וביטלו את השביתה המתוכננת, ולעומת זאת, עובדי אוסטריאן מאיימים בשביתה, שתתחיל ביום חמישי הקרוב, ועלולה לגרום לביטול של 430 טיסות

צילום: לופטהנזה צילום: לופטהנזה

לאחר איומי שביתה חוזרים ונשנים, השביתה מ-27 במרץ 2024 עד 30 במרץ 2024, בתחילת חופשת הפסחא העמוסה, על ידי טייסי בריסל איירליינס בוטלה, לאחר שהאיגודים המייצגים את הטייסים וההנהלה הגיעו להסכם במשא ומתן, שהתקיים בסוף השבוע.

"בריסל איירליינס שמחה להודיע כי הושג הסכם עם איגודי הטייסים לגבי חבילת התגמול שלהם", נכתב בהודעה לעיתונות של החברה. "ההסכם נחתם. הפרטים יועברו לטייסים בימים הקרובים. "לקחנו בחשבון את המציאות הפיננסית הנוכחית שלנו ומטרתנו לשפר את השכר ", ציינו בחברה.

כתוצאה מכך, כאמור, בוטלה השביתה המתוכננת של טייסי בריסל איירליינס.

מאידך, חברת אוסטריאן איירליינס עומדת בפני איום בשביתה על רקע סכסוך עבודה.

השביתה, התוכננת להתחיל ביום חמישי, 28 במרץ, למשך 36 שעות, היא ההסלמה האחרונה בסכסוך עבודה שנוי במחלוקת בין חברת התעופה לצוות העובדים שלה.

השביתה הצפויה עלולה לשבש את תוכניות הטיסה של אלפי נוסעים, כאשר 430 טיסות עלולות להתבטל במהלך תקופת הפסחא העמוסה.

נציגי העובדים אישרו פה אחד את החלטת השביתה, ודרשו הצעות משופרות מהנהלת החברה. למרות השביתה המתקרבת, נותרה אפשרות קלושה למנוע את המשבר, אם יושג הסכם משביע רצון לפני המועד האחרון.

הנהלת אוסטריאן מתחה ביקורת על איום השביתה והדגישה את ההפסדים הכספיים המשמעותיים, שייגרמו לחברת התעופה. החברה טוענת שההצעה הנוכחית שלה, הכוללת העלאות שכר משמעותיות היא נדיבה.

המחלוקת מתמקדת בפער בין מבנה השכר של אוסטריאן לזה של חברת האם שלה, לופטהנזה. אוסטריאן מדגישה את הבונוסים לעובדים והעלאות עתידיות פוטנציאליות, ואילו איגודי העובדים טוענים, שצעדים אלה אינם משתווים לפערי השכר הבסיסיים.

בשלב זה המשא ומתן במבוי סתום, והנוסעים מתכוננים לביטולי טיסות ושיבושים ולהסדרי תחבורה חלופיים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בריסל איירליינסאוסטריאן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: