אא

חברת המזרח יבואנית לנד רובר ויגואר חתמה על שת״פ עם ענקית החלפים האיטלקית ״מגנטי מרלי״

חברת המזרח לשיווק מכוניות תחל להציע ללקוחות את מוצריה האיכותיים של ענקית החלפים לרכב, ׳מגנטי מרלי׳ האיטלקית

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית מותגי היוקרה לנד רובר ויגואר, תאפשר החל מהיום ללקוחותיה ליהנות ממגוון של חלפים ומוצרים תואמי מקור בעלי תווי האיכות מהגבוהים בעולם מבית החברה האיטלקית, מגנטי מרלי.

בחברת המזרח מציינים כי חלפים ומוצרים אלו, אשר בתכנונם וייצורם הושקעו משאבים רבים, שומרים על תקינות וערך הרכב, איכות הטיפול בו ושמירת רמתו המכנית.

כמו כן, כחלק מיישום מדיניות לשדרוג חווית השירות ללקוח, הורכבה חבילת טיפולים תקופתית ייחודית ללקוחות לנד רובר ויגואר בעלות אטרקטיבית של 1,450 ש״ח בלבד [כולל מע"מ], הכוללת, בין היתר: בחינת הרכב וביצוע צ'ק-אפ, החלפת שמן ומסנן שמן, בדיקת בלמים ותוסף לניקוי שמשות.

חברת המזרח, יבואנית לנד רובר בישראל פתחה את השנה עם ביקושים גבוהים: לנד רובר הוא מותג היוקרה היחיד ששמר על יציבות במכירות בהשוואה לשנה קודמת עם מכירות של 136 רכבים בחודשים ינואר ובפברואר ונחשב לאחד מרכב השטח היוקרתיים הנחשקים בישראל.

גלית עיני מנכ"לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, ציינה: "אנו מטפסים במדד שביעות הרצון בקרב לקוחותינו, והחודש עברנו את סף ה- 92 נקודות. אנו גאים בדרך שאנו עוברים ושמחים לשתף כי החברה ממשיכה להשקיע ולהתפתח למען הלקוחות. עוד נשתף, כי החברה החלה לייבא חלקי חילוף, תואמי מקור, מבית מגנטי מרלי, יצרנית-העל האיטלקית ותחל להציע חבילות טיפולים במחירים אטרקטיביים במיוחד. נמשיך לעבוד ולהשתפר, כי עבורנו אין פסגה גבוהה מדי״.

חברת מגנטי-מרלי, אחת מספקיות החלפים לרכב מהוותיקות והגדולות בעולם, הוקמה ב-1919 ומחזיקה נכון להיום, בלמעלה מ-170 מתקנים ומפעלים לרכב, מעסיקה למעלה מ-50 אלף עובדים, משווקת את מוצריה ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. למעלה מ- 100 מוצרים וחלקים לרכב ומחזור שנתי של 10.6 מיליארד יורו.

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: