אא

עסקת ענק בינלאומית: Amex GBT רוכשת את המתחרה CWT בעסקה של 570 מיליון דולר

שתי חברות התיירות העסקית הגדולות בעולם מתמזגות תחת הניהול של אמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוול. Carlson Wagonlit Travel מיוצגת בישראל על ידי חברת אופיר טורס

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת אמריקן אקספרס Global Business Travel תרכוש את המתחרה הגדולה CWT (לשעבר Carlson Wagonlit Travel בעסקה בשווי 570 מיליון דולר.

פול אבוט, מנכ"ל Amex GBT, אמר: "הכנסת CWT למודל התוכנה והשירותים המוכחים של Amex GBT תיצור יותר בחירה ללקוחות, יותר הזדמנויות לאנשים ויותר ערך לבעלי המניות".

העסקה תגרום לשתי חברות ניהול הנסיעות העסקיות הגדולות בעולם להתאחד. ל-CWT יש כיום 4,000 לקוחות עם הכנסה צפויה של 850 מיליון דולר ב-2024.

רכישת CWT של Amex GBT תמומן על ידי שילוב של מניות ומזומן. העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של השנה בכפוף לאישורים רגולטוריים ואחרים.

מנכ"ל CWT, פטריק אנדרסן, הוסיף: "איחוד כוחות עם Amex GBT עוזר להאיץ את החזון שלנו לגבי עתיד טכנולוגי לנסיעות עסקיות, שבו אנשים וטכנולוגיה משתלבים כדי לספק חווית לקוח יוצאת דופן. אנו בטוחים מאוד ביצירת הערך של החברה המשולבת".

במונחים של שוק הפעילות התיירותית העסקית בישראל, חברת אמריקן אקספרס GBT מיוצגת בישראל על ידי חברת איסתא תיירות וכעת יהיה מעניין לראות כעת כיצד ישפיע המהלך על החטיבה העסקית של חברת אופיר טורס, המייצגת בארץ את CWT

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: amexאמריקן אקספרס גלובל ביזנס טרוולאיסתאאופיר טורס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: