אא

היקב שפותח מסעדה בת״א וגם: שפים תל אביבים מפרגנים למסעדנים בצפון. היכן?

יקב הרי גליל פותח את Gabagool - מסעדה שכולה אוכל מדהים, יין וקיימות. זה יקרה לשבועיים בלבד. בנוסף לצד הפופ אפ, לצד הפופ אפ, יערכו ברחבי העיר, ארוחות מיוחדות בו מארחות מסעדות תל אביביות מוכרות, שפים מהצפון שהמסעדות שלהם סגורות בשל המצב

פופ אפ קיימות פופ אפ קיימות

יקב הרי גליל, שחרט על דגלו את כל נושא הקיימות, משיק פרוייקט הקיימות זו השנה השלישית. 

השנה הם משיקים את הפרויקט בגדול ובסטייל עם פופ אפ שכולו אוכל משובח, יין וקיימות לצד ארוחות במסעדות תל אביביות שיארחו מסעדנים מהצפון לארוחות ייחודיות מבוססות קיימות. כל הפרוייקט המקסים הזה הוא בייעוצו של השף רז רהב, הידוע כשף שמקדם קיימות בכל עסק שלו ואף זכה בפרס בנושא בתחרות האוכל היוקרתית ''פיפטי בסט''.

איטליה פינת אמריקה בואכה תל אביב 

הפופ אפ הוא בעצם הקמה מאפס של מסעדה לכל דבר שתנוהל על ידי אדם ויובל, שפים מובילים שבנו את המסעדות של אייל שני בניו יורק והינם בעלי המיזם הקולינרי אילו (ILU) המלווה עסקים ואירועים בארץ ובחו"ל. 
המסעדה, שתיקרא Gabagool, תיפתח בתאריכים 1-13/4 במקום מסעדת הברוט האגדית, בנחלת בנימין.  מסעדת הפופ אפ תיפתח בסגנון בר יין איטלקי -אמריקאי עם תפריט מושחת וטעים.

אסף קרלהאסף קרלה

ומה בתפריט?
האוכל שיוגש יהיה מקומי ועל טהרת הקיימות עם ניחוחות איטלקיים מלאי גבינה. בתפריט, הכתוב בגיר על הלוח, יהיו מנות כמו: סנדוויץ' מיטבולס ובצל מוחמץ; בייקד זיטי - קלאסיקה איטלקית, מאפה פסטה פריך במילוי תרד וריקוטה; צ'יקן פרמז'ן על טוסט ועוד. ולקינוח יהיה קפה נספרסו כמובן, אפוגטו וטירמיסו. 
הבשר, העופות והנקניקים אשר יוגשו במקום יהיו בעלי תקן "חי בריא“ (”מרעה גולן“, “משק מלמד“ ומשק כרמלים), הירקות יגיעו ישירות מחקלאים ומגדלים קטנים מהדרום והצפון, לחם של ווילד ברד, גבינות של המחלבה הקטנה וכו.

המסעדה תיפתח ב-1/4 ותפעל עד ה-13/4, בימים שני-חמישי ושבת 18:00-23:00 ובשישי 12:00-16:00. אין הזמנת מקומות, פשוט להגיע.  GABAGOOL, נחלת בנימין 36 (פינת מונטיפיורי), תל אביב

שפים תל אביבים מפרגנים למסעדנים בצפון

לצד הפופ אפ, יערכו ברחבי העיר, ארוחות מיוחדות בו מארחות מסעדות תל אביביות מוכרות, שפים מהצפון שהמסעדות שלהם סגורות בגלל המצב. בארוחות האלו יובא נושא הקיימות במגוון דרכים לכדי מנות מיוחדות שכדאי לכם לבוא לטעום. 

בין הארוחות   

01.04 מסעדת “aka” בהובלת השף הצעיר והמוכשר איתי קושמרו, מארחת את השף האייקוני אורי ירמיאס. בארוחה זאת, ישלבו אורי ואיתי כוחות וכשרונות לכדי ארוחה עכואית בסגנון נחלת בנימין כשהכל מתמקד בשימוש בכל חומרי הגלם כדי להעלות את המודעות להשלכת מזון.

אסף קרלהאסף קרלה

2.4 השף עלאא מוסא ממסעדת לוקס בחיפה יתארח במסעדת ג'ורג' וג'ון שזכתה רק לאחרונה במקום ה-20 בדירוג הנחשב של ה-50 BEST וגם נכנסה למדריך הצרפתי המכובד "רלה א שאטו". השף תומר טל חרט על דגלו להשתמש בכל סוגי הדגים, במטרה לעודד שימוש במגוון רחב יותר של דגים ולכן הארוחה בין עלאא מוסא שמתמחה גם הוא בדגים, יוצרת דואט חד פעמי של  הדגים הבלתי מוכרים, אלה שלרוב נזרקים בסינון שלאחר הדייג. 

07.04 מסעדת "סנטה קתרינה" של השף תומר אגאי מארחת את הפיצרייה הטובה ביותר, "ניאופוליטן" מחיפה- פיצה שעושה כבוד לפיצה הנפוליטנית המסורתית – טאבון עצים, בצק מחמצת שעובר התפחה של 48-72. ביחד הם יצרו ערב שכולו שיר הלל ליצרנים מקומיים קטנים וקידום החקלאות הישראלית. בין המנות: פיצת גבינות מקומיות ואוכמניות, פיצה קצ'יו א פפה מקומי ופיצה פריטה (מטוגנת) עם לאבנה, ריבת עגבניות, שרי וזעתר.

אסף קרלהאסף קרלה

8/4 לונה זרייק מ"לונה ביסטרו" בנצרת מגיעה ל"קלארו" של רן שמואלי. חיבור טבעי בין המטבח הנצרתי המסורתי – עם מסעדת ה-"farm to table" הראשונה בישראל. אוכל הביתי פוגש את המודרני. הארוחה תשים את הדגש על שימוש בירקות שאינם מגיעים למסחר ויציאת ארוחה עם אמירה קולינארית של שני מטבחים.  

 09.04 ערב של פיוז'ן מסקרן בין השף הותיק חיים טיבי ממסעדת "טיבי'ס" בוורד הגליל, לשף הצעיר גיל דהאן ממסעדת צ'נה. האחד עובד עם פינצטת שף והשני עם סכין קצבים.  הארוחה המסקרנת בין טייבי וגיל דהאן תתמקד ב-NOSE TO TAIL, שימוש בכל חלקי הפרה, בכדי ששום חלק לא ייזרק. בין המנות: קרוקט טלה -עשוי מכל השאריות של קיצוב צלעות ואוכף טלה, סרירצ'ה, ג'ל בצל ירוק.

להזמנת מקומות הקליקו כאן 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריקיימות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: