השקת מרצדס E-Class החדשה בישראל. כמה תשלמו?
הדגם המעודכן מגיע אלינו בגרסאות בנזין ופלאגאין, בשתי רמות גימור ובתוספת חבילת איבזור AMG Line. מלבד ה-E Class החדשה, צפויים להגיע לישראל עוד מספר דגמים מעניינים במהלך השנה הקרובה
כלמוביל חוגגת 60 שנה עם מרצדס בנץ, ומציינת את המאורע עם הגעת דגם מחודש לישראל - הדור העשירי של ה-E-Class.
לראשונה, המראה החיצוני המיוחד של הדגם זוכה לעיצוב ספורטיבי. החזית לקוחה מעולם החשמליות של מרצדס, בתוספת אלמנטים עיצוביים מעולמות ה-S-Class ברחבי הרכב.
הרכב מגיע בשתי רמות איבזור: פרימיום ופלטינום. בשתיהן ניתן להוסיף את חבילת האיבזור AMG Line הספורטיבית יותר.
בפנים תמצאו את מערכת ההפעלה המתקדמת מהדור החדש של מרצדס, ומערכת השמע היוקרתיות של Burmester 4D - שמוטמעת גם בשני המושבים הקדמיים. הדגם מגיע עם סגירת וואקום לדלתות, התממשקות לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, גג פנורמי נפתח, מושבים קדמיים חשמליים עם זיכרונות, ועוד. בנוסף, הרכב אפילו כולל מסך ייעודי לסלפי, שבהמשך ישמש לביצוע שיחות וידאו בעת חנייה.
ה-E Class החדשה מגיעה בשתי צורות הינע: E200 מונעת בנזין, ו-E300e עם מערכת פלאגאין.
בגרסת הבנזין, הדגם מגיע עם מנוע בנפח 1,999 סמ"ק, עם הספק משולב של 227 כ"ס.
בגרסת הפלאגאין, לרכב יש הספק משולב של 313 כ"ס, והוא מסוגל להאיץ מ-0-100 קמ"ש תוך 6.4 שניות. לצד המנועים יש לו סוללה בגודל 25.4 קוט"ש, לה טווח נסיעה מירבי של 100 ק"מ.
שני דגמים נוספים, E 400e 4Matic פלאגאין ו-E450 4Matic מונע בנזין, אינם נמצאים כרגע בארץ אך זמינים בהזמנה אישית. גרסאות אלו יחלו בייצור בחודש יוני 2024.
ובגזרת הבטיחות, הדגם כולל את כל המערכות המתקדמות של המותג, בפיתוח עצמי, וגם מצלמות 360 מעלות עם תצוגה תלת מימדית. בכל רמות הגימור יש את אותו מפרט בטיחות כסטנדרט, כולל 11 כריות אוויר וכרית "אימפולס סייד" ייחודית.
מחיר הדגם מתחיל מ-539 אלף ש"ח לגרסת E200, ו-639 אלף ש"ח לגרסת ה-E300e. עלות גרסת E 400e מתחילה מ-809 אלף ש"ח, ומחיר E450 4Matic מתחיל מ-849 אלף ש"ח.
במהלך השנה הקרובה (ובתחילת 2025) אנו צפויים לראות בישראל עוד 3 דגמים מעניינים מתוצרת מותג מרצדס: מרצדס CLE בתצורת קופה וקבריולט, מרצדס CLA Vision, ומרצדס G Class חשמלית.
מה צופן העתיד למותג מרצדס בנץ?
למרות שמרצדס העולמית חזרה בה מהצהרתה לייצר רק רכבים חשמליים עד סוף העשור, היא מתאימה את עצמה למצב השוק. כעת היא מצהירה שהביקוש לרכב חשמלי גבוה, ולצידו גם הביקוש לרכבי בעירה פנימית. ולכן, החברה ממשיכה לפתח רכבים בכל תצורות ההינע, על מנת להיענות לביקוש מצד הלקוחות ובד ובד להמשיך בהתקדמות הטכנולוגית.
לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז