אא

טיסות ישירות ל-27 יעדים: ארקיע חושפת את לוח טיסות אביב - קיץ 2024

חברת התעופה הישראלית מפרסמת את היעדים אליהם תפעיל טיסות ברחבי אירופה, אסיה ואפריקה, באביב וקיץ 2024. עוז ברלוביץ׳, מנכ״ל ארקיע: ״שמנו לב לצורך הגובר של הישראלים, להתאוורר באמצעות נופש קרוב וקצר״. כל הפרטים והיעדים החדשים״

צילום: ארקיע צילום: ארקיע

ארקיע מתרחבת ומכריזה על 27 היעדים אליהם תטוס החל מהאביב והקיץ הקרובים.

חברת התעופה, תציע טיסות ליעדים שונים ברחבי אירופה, אסיה ואפריקה. היעדים החדשים של ארקיע מגוונים וכוללים את איי יוון, אמסטרדם, רומא, ברצלונה, זלצבורג, מונטנגרו, דובאי, זנזיבר, בוקרשט, איי סיישל, בלגרד ועוד. 

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע: "המטרה שלנו היא להביא את העולם למטייל הישראלי. שמנו לב לצורך הגובר של הישראלים, להתאוורר באמצעות נופש קרוב וקצר. ארקיע מציעה חבילות נופש להמון יעדים שונים. מטיילים יכולים לבחור את היעד הנכון להם, לבחור חבילת נופש, בין אם מדובר בטיול מאורגן או בטיסה ישירה ולהתחיל לחקור את העולם."

צילום: שי יחזקאלצילום: שי יחזקאל

רשימת היעדים המלאה: 

אמסטרדם, בוקרשט, בטומי, בלגרד, ברלין, ברצלונה, זלצבורג, טיביליסי, טיווט, לרנקה, פאפוס, פודגוריצה, פראג, קישינב, קלן, רומא, אתונה, כרתים, מיקונוס, פרבזה, קוס, קורפו, רודוס, דובאי, זנזיבר, סיישל וקולומבו.

כפי שפורסם לאחרונה בפספורטניוז, עוז ברלוביץ, מנכ״ל ארקיע הנכנס כתב לעובדי החברה לא מכבר אגרת בה ציין כי ארקיע מאמצים לעבות את צי המטוסים שלה ולחכור מטוס נוסף בחכירה יבשה. באגרת המיוחדת לעובדי החברה, כתב ברלוביץ: "בחודש פברואר הצלחנו לעבור ליעילות מסחרית טובה יותר משנת 2023 . חודש פברואר הסתיים עם יחס חיובי תפעולי, וחודש מרץ נראה אפילו אופטימי יותר".

  •  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ארקיעלוח טיסותעוז ברלוביץעוז ברלוביץ'

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: