אא

עם גיוס של כ-100 מיליון דולר: אל על משלימה את השלב המוסדי בגיוס ההון

חברת התעופה מדווחת כי השלימה את השלב המוסדי של הגיוס אשר היא מבצעת בימים אלו, בו נרשמו ביקושי יתר של כ-450 מיליון ש״ח. מנכ"לית אל על: ״סיום השלב המוסדי בגיוס ההון של החברה בהצלחה יתרה נותן לנו רוח גבית משמעותית מהשוק להמשך מימושה של התכנית האסטרטגית של החברה״

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

חברת התעופה אל על מדווחת היום (ה׳, 28 במרץ) על השלמת השלב המוסדי בגיוס הון שהיא מבצעת בימים אלה.

במסגרת שלב זה, התקבלו ביקושי יתר של כ- 450 מיליון ש"ח, מתוכם נענתה החברה להתחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים בהיקף של כ-357 מיליון ש"ח (כ-100 מיליון דולר). 

במסגרת המכרז המקדים למשקיעים מסווגים, הוצעו יחידות המורכבות מ-100 מניות רגילות של החברה, בנות 1 ש"ח ערך נקוב כ"א יחד עם 100 כתבי אופציה (סדרה 3) חדשים, נסחרים בבורסה, רשומים על שם, הניתנים למימוש למניות החברה. הרכב היחידה הסופי ייקבע במסגרת המכרז לציבור.

עמיקם בן צבי, יו"ר דירקטוריון אל על: "גיוס ההון שהתבצע הלילה ממשקיעים מוסדיים מהווה הבעת אמון בחוסנה הפיננסי של אל על וזאת לאחר שבמחצית השנה האחרונה שומרת החברה על הגשר האווירי לישראל ומוכיחה את תרומתה לחוסן הלאומי וההמשכיות העסקית במשק. גיוס זה מהווה ציון דרך בדרכה החדשה של אל על לאחר תקופת הקורונה ותוך שאנו נערכים להמשך התפתחותה של החברה". 

עמיקם בן צבי, יועמיקם בן צבי, יו

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על: ״סיום השלב המוסדי בגיוס ההון של החברה בהצלחה יתרה נותן לנו רוח גבית משמעותית מהשוק להמשך מימושה של התכניתהאסטרטגית של החברה. אנו ממשיכים לפעול כדי לתת מענה לביקושים בשוק התעופהואין ספק שגיוס ההון יסייע לנו ביישום מתווה ההצטיידות ארוכת הטווח שלנו".  

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: