תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

נוסעים לחופשת פסחא (או פסח): אלה הם שדות התעופה המלחיצים ביותר בעולם

לקראת חופשות האביב אתר הייעוץ הבינלאומי ויזה VisaGuide.World דירג את שדות התעופה המלחיצים ביותר בעולם עפ"י קריטריונים שונים

בנמל גטוויק. צילום: shutterstock בנמל גטוויק. צילום: shutterstock

נוסעים לחופשה בחג הפסחא או בחג הפסח, המאוחר השנה עקב השנה המעוברת, על מנת להפוך את הנסיעה שלכם לרגועה יותר ומלחיצה פחות, כדאי לדעת אילו הם נמלי התעופה המלחיצים ביותר בעולם.

תחקיר, שפורסם על ידי אתר הייעוץ הבינלאומי ויזה VisaGuide.World, דירג את שדות התעופה המלחיצים ביותר בעולם. התחקיר נערך בקרב 1,642 נוסעים מ-53 לאומים שונים, שביצעו לפחות שתי נסיעות בינלאומיות ב-2023.

הם נשאלו אילו היבטים הלחיצו אותם יותר מכל. התברר כי המלחיצים ביותר הם: מספר גבוה של נוסעים, שדות תעופה גדולים קשים לרוב לניווט בשל גודלם, שדות תעופה עמוסים, תדירות העיכובים בטיסות והמרחק ממרכז העיר.

באמצעות חששות אלה, VisaGuide.World דירג נמלי תעופה עפ"י 5 קטגוריות: מספר נוסעים כולל, גודל הנמל במ"ר, צפיפות נוסעים למ"ר, עיכובי טיסות והמרחק ממרכז העיר בק"מ.

להלן נמלי התעופה המלחיצים ביותר בעולם:

לונדון גטוויק - שדה התעופה השני בגודלו בבריטניה, דורג כנמל התעופה המלחיץ ביותר בעולם. למרות שמספר הנוסעים המשתמשים בגטוויק נמוך מהממוצע בשדות תעופה אחרים, הוא מדורג גבוה ביותר בצפיפות הנוסעים. אחוז עיכובי הטיסות השנתיים שלו הוא השני בגובהו מבין עשרת המובילים, והמרחק ממרכז העיר, 43 ק"מ, הוא הגבוה ביותר.

נמל התעופה של איסטנבול בטורקיה מגיע למקום השני. זהו שדה התעופה העמוס ביותר באירופה ושדה התעופה השביעי העמוס בעולם. נוסעים טוענים כי הם נתקלים לעתים בקשיים בניווט בשדה התעופה בשל גודלו העצום, למעלה מ-76 מיליון מ"ר.

שדה התעופה של מינכן בגרמניה תפס את המקום השלישי. בשדה עברו אשתקד פחות ממחצית הנוסעים באיסטנבול, אבל גודלו של שדה התעופה של מינכן קטן פי חמישה מזה של נמל התעופה באיסטנבול.

נמל התעופה הבינלאומי של דנבר בארצות הברית מדורג במקום הרביעי, ואת המקום החמישי תופס נמל בריטי נוסף, נמל התעופה הית'רו. הית'רו הוא שדה התעופה השני העמוס ביותר באירופה, והוא אפילו קטן יותר מנמל התעופה של מינכן.

במקומות 6 עד 10 מדורגים: נמל התעופה הבינלאומי של לוס אנג'לס, נמל התעופה הבינלאומי רומא-פיומיצ'ינו, נמל התעופה הבינלאומי דאלאס פורט וורת', נמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי ונמל התעופה הבינלאומי או'הייר שיקגו.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גטוויקנמל איסטנבול החדשנמל מינכן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: