אא

מלון גולדן קראון בנצרת פותח את שעריו לאורחים

מיקי שוורץ, מנכ״ל רשת גולדן קראון: ״לאחר תקופה מאתגרת ומורכבת בכל החזיתות, אנחנו פותחים את שערינו כעת לאירוח מחבק ומרגיע, ומבטיחים לאורחים חוויה מושלמת המותאמת לתקופה״

לובי המלון. צילום: אורי אקרמן לובי המלון. צילום: אורי אקרמן

לאחר שאירח בחמשת החודשים האחרונים מפונים מכל הארץ, מלון ״גולדן קראון״ הר הקפיצה, פותח את שעריו לאירוח, המותאם לתקופה ולמצב. 

המלון, שנמצא על שוכן על פסגת ההר הצופה לעמק יזרעאל בסמוך להר הקפיצה, משמש כבסיס טוב ליציאה לטיולים ולאטרקציות באזור עמק יזרעאל.

במלון אשר בו כ-270  זוגיים ומשפחתיים, בריכת שחייה, ג׳קוזי, סאונות רטובות ויבשות וחדרי טיפול, מציע כעת גם אגף חדרים חדש, שכולל 26 חדרי אירוח משפחתיים מעוצבים, מחולקים לשני חדרים עם דלת זכוכית להפרדה. בנוסף, במלון מתחם ספא עם בריכה פנימית מחוממת, מרפסת שיזוף, חמאם טורקי, סאונה יבשה, חדרי טיפולים וחדר כושר. 

הספא החדש במלון. צילום: אמיתי אדריכליםהספא החדש במלון. צילום: אמיתי אדריכלים

הרשת הודיעה כי הינה פותחת גם את ספא המלון לאורחים ויאפשר למתארחים במלון כניסה חינם לספא וטיפול חינם, למי שיזמין 2 לילות לפחות במלון. כמו כן, גם חדר האוכל שודרג עם תוספת של איים בהם מתקיימת פעילות פרונטלית של בישול, הכנה והגשה לצד טאבון שמוצב לעיני הסועדים במרכזו של המטבח.

מיקי שוורץ, מנכ״ל רשת גולדן קראון: ״לאחר תקופה מאתגרת ומורכבת בכל החזיתות, אנחנו פותחים את שערינו כעת לאירוח מחבק ומרגיע, ומבטיחים לאורחים חוויה מושלמת המותאמת לתקופה. התאמנו את האירוח לרוח התקופה הן מבחינת המחיר והן מבחינת חווית הלקוח. המחירים שאנחנו מציעים כעת, נוחים ומתאימים לתקופה, ובנוסף אנחנו מציעים סל הטבות ופינוקים: ארוחת ערב זוגית חינם או טיפול בספא,
ומקווים שהאורחים יצביעו ברגליהם ונתניע מחדש את התיירות בארץ״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלון גולדן קראוןגולדן קראוןנצרת

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: