אא

175 מ' מעל התהום: הגשר התלוי הגבוה ביותר באירופה נפתח באיטליה

לקראת חג הפסחא נפתחה האטרקציה הייחודית בחבל אומבריה במרכז איטליה, בין שני כפרים ציוריים, וההליכה החווייתית על הגשר התלוי אורכת כ-30-45 דקות

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חבל אומבריה, החבל הירוק במרכז איטליה, צפוי להפוך למוקד תיירותי מושך בזכות האטרקציה החדשה: גשר חדש להולכי רגל תלוי מעל גיא, הגבוה מסוגו באירופה, המתנשא לגובה של 175 מטר מעל התהום.

הגשר, שאורכו פחות מחצי קילומטר, מחבר בין שני כפרים ציוריים: סלאנו, כפר מימי הביניים, מרוחק כשעה דרומית מזרחית לבירת החבל, פרוג'ה, והכפר מונטסנטו, השוכן בצד השני של נהר ויגי בעמק ולנרינה.

ההליכה על הגשר מצד אחד לצד השני אורכת כ-30-45 דקות, והאדרנלין נובע לא רק מהיותו תלוי מעל התהום או מהשיפוע של הגשר העולה לכיוון מונטסנטו, אלא גם ממשטחי הדריכה המרווחים בסגנון "גשר טיבטי".

צריך לדרוך על כ-1,000 משטחים כדי לחצות את הגשר, ודריכה לא מוצלחת מסוכנת למדי, ורק הרתמות המחוברות לכל הלך יותירו את המבקרים מחוברים לגשר בכל עת.

ראש עיריית סלאנו, אטיליו גוביוטי, אמר לעיתון "קוריירה דלה סרה" כי רעיון הגשר הייחודי הוא "להחיות את האזור ולהדוף את התרוקנות האוכלוסין".

אזור מזרח אומבריה, שם נמצא הגשר, נפגע מסדרת רעידות אדמה הרסניות במרכז איטליה ב-2016, וכמה כפרים באזור נהרסו כליל, והמקומיים עזבו את האזור.

הליכה על הגשר, שנפתח לקראת סוף השבוע של חג הפסחא, אפשרית לכל היותר ל-90 מבקרים מדי שעה, וההזמנות פתוחות כעת עד ה-5 במאי.

המבקרים חייבים לנעול נעליים מתאימות וגובהם חייב להיות לפחות 120 ס"מ, והכרטיסים זמינים באינטרנט. מסיבות ברורות במזג אוויר גרוע הגשר עלול להיסגר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אומבריהאיטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: