אא

ארבעה פופ אפים טעימים במיוחד שאסור לכם לפספס

ג'וני ווקר משיק וויסקי חדש עם ארוחות שף, דפי משיקים המבורגר מושחת רק לשבועיים, קרלטון משיקים פופ אפ ראמן אש ופרייה משתפים פעולה עם דנון לקינוחים מטורפים. קצר וטעים

פופ אפ המבורגר DEPI פופ אפ המבורגר DEPI

בתקופה בה דברים לא ברורים, היציבות לא ממש בטוחה ואנשים כמהים לקצת חדשות ודברים טובים, אין כמו פופ-אפים טעימים במיוחד כדי לעודד את מצב הרוח.

קבלו ארבעה פופ אפים שיעשו לכם טעים בבטן ובנשמה.

להתחלה: וויסקי, אוכל וטעם של עוד

ג'וני ווקר לא מפסיק לחדש ולהתחדש ועכשיו המותג יוצא עם ג'וני ווקר חדש ומסקרן מבית המאסטר בלנדרית אמה ווקר לבין השף בעל שלושה כוכבי המישלן- קאי קובאיאשי ממסעדת Kei בפריז. הוויסקי נקרא Johnnie Walker Blue Label – Elusive Umami, והוא מושק במהדורה מוגבלת כשכל המהות שלו היא אותו טעם אומאמי שהצליחו להרכיב ווקר וקובאיאשי.

את השקת הוויסקי ילוו סידרת ארוחות ממיטב השפים בארץ שהרכיבו מנות מיוחדות לוויסקי. השף הלל תווקולי יארח את השף מידן סיבוני, יובל בן נריה , נאיפה, גיא הריש ויוסי שיטרית יכינו מנות מיוחדות, השף חיים כהן יארח את השף רוקו, השף ברק חסן יארח את השף מוטי טיטמן, השפים דניאל צור ועומר שדמי יארחו את צמד השפים
גדי בור ויונתן דנון. מחיר 495 שקלים כולל טעימות וויסקי.

לפרטים נוספים והזמנת שולחן: https://www.to-mix.co.il/umami-chef/

(דיאג'יו העולמי)(דיאג'יו העולמי)

לביניים: פופ אפ ראמן לוהט בקרלטון

באוגוסט האחרון, בהשקעה רבה ובהשקה חגיגית, פתחו המסעדנים אלון אהרונוביץ' וארז עצמון את מסעדת "FLAME", מסעדת האש הגלויה הראשונה בישראל במלון קרלטון בת"א. המסעדה עדיין לא נפתחה מחדש אבל הוחלט לפתוח בה לבינתיים פופ אפ "ראמן אש" עם תום תום ראמן בימים ראשון ושני 7-8.4.24 בלבד.

התפריט המיוחד יכלול 6 מנות ראשונות אש מתפריט פליים שעברו אף הן רענון, בהן- לשון בקר צרובה עם ראגו פטריות על ציר בקר, כרוב צלוי ברוטב גומא, חסה צלויה באש חיה עטופה בויניגרט חרדל וחזה עוף צלויים על פחם ועוד. בעיקרית יוצעו למבקרים 3 סוגי מרקי ראמן לבחירה- צמחוני, בשרי, עוף, כאשר גם המנה האסיאתית האהובה תורכב ותעבור תהליכי בישול תחת אש גלויה.
להזמנות לפופ אפ ראמן.

דויד מויאלדויד מויאל

לעיקרית: פופ אפ המבורגרים של דפי

הביסטרו הטעים, דפי, משתלט על פינה חדשה ביהודה הלוי פינת נחלת בנימין ופותח שם בית קפה וחנות-בר יין טבעיים. עד שהחלל יהיה מוכן החליטו בדפי, להרים פופ אפ של המבורגרים מושחתים וטעימים שאולי גם ישארו בתפריט הקבוע.

הפופ אפ יציע יינות כמובן ושלושה המבורגרים, רגיל, גבינה וספיישל משתנה (54 שקלים) עם לחמניות רכות מבית OCD והמבורגרים שמנמנים מבשר מקומי של פרות מבכירות.
יהודה הלוי 44, 12:30-22:00

יעקב בלומנטליעקב בלומנטל

ולקינוח: פופ אפ קינוחים ופרייה

מותג המים המוגזים פרייה חוגג 160 שנה ומעצב העל פיליפ סטארק, עיצב למותג מהדורת קפסולה יוקרתית שמושקת ברחבי העולם. כמובן שכל סיבה למסיבה דורשת משהו טעים ובבית הספר לבישול - דנון, יחגגו את המאורע בשלושה ימי שישי, בבייקרי המטריף שלהם עם מאפים מושחתים ומעוצבים בהשראת הבקבוק המעוצב ועם מרקמים בהשראת הבועות של פרייה. מפלאן פריזאי, דרך קרואסון שוקולד קצת אחר געם ג'נדויה של שוקולד חלב, אגוזי לוז ומרציפן פקאן ועד קרואסון ברולה.
התערוכה 3, נמל תל אביב, שישי (5.4, 12.4, 19.4), 08:00-15:00

יחציחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: