אא

4 מי יודע? איתיחאד איירווייס מתחילה לטוס לאחת הערים היפות וההיסטוריות בארה״ב

חברת התעופה הלאומית של אבו דאבי, תפעיל ארבע טיסות שבועיות מאבו דאבי לעיר האמריקאית התוססת. בוסטון הופכת ליעד הרביעי של חברת התעופה בארה״ב, אחרי שיקגו, וושינגטון וניו יורק

בוסטון. צילום: Shutterstock בוסטון. צילום: Shutterstock

Etihad Airways הכריזה על יעד רביעי אליו תטוס מעתה מאבו דאבי לארצות הברית.

החברה הלאומית של אבו דאבי, תפעיל מעתה ארבע טיסות שבועיות לבירת מסצ׳וסטס - בוסטון, הקו כבר החל כבר לפעול בסוף השבוע האחרון.

הקו החדש לבוסטון מחבר את אחת הערים הכי תוססות ודינמיות של ארצות הברית לרשת הקווים המעובה של החברה האמירתית ההולכת וגדלה.

"אנו שמחים להציע טיסות לבוסטון, מה שפותח את אבו דאבי למבקרים מצפון מזרח אמריקה ומרחבי ארצות הברית", אמר אנטונואלדו נבס, מנכ"ל Etihad Airways. "אנחנו מחכים בקוצר רוח לקבל את פני הנוסעים החדשים ולהציע להם גישה לרשת הגלובלית ההולכת וגדלה שלנו.״

זה יהיה היעד הרביעי בארה"ב אליו טסה Etihad מבסיסה באבו דאבי והוא מצטרף לטיסות של החברה לשיקגו, ניו יורק וושינגטון, אשר יחד עם טיסות לטורונטו בקנדה מגבירות את אחיזתה בתנועה לצפון אמריקה.

בנוסף לטיסה הישירה לבוסטון, Etihad תציע קישורים נוחים למגוון ערים ברחבי צפון אמריקה באמצעות השותפות של החברה עם JetBlue ובחברה מציינים כי ״שותפות זו מאפשרת לנוסעים ליהנות מחוויית נסיעה חלקה וללא טרחה, ופותחת אפשרויות נסיעה רבות ברחבי היבשת.״

מתכננים לבקר בבוסטון בקרוב?  3 דרכים להכיר את העבר וההווה של בוסטון

עבור התיירים האמריקאים, הקו החדש לבוסטון מציג הזדמנויות להתגלות לאוצרות התרבות של אבו דאבי ולחוות את חוויית האירוח המסורתית, מהמסגד הגדול של שייח' זאיד האייקוני ועד הלובר המפואר אבו דאבי, המציעה שילוב של מודרניות ומסורת. 

אבו דאבי השקיעה במגזרי הבריאות והחינוך של בוסטון וטיפחה קשרים ושיתופי פעולה חזקים במחקר ובפיתוח בתי חולים.

איתיחאד איירווייס תפעיל טיסות לבוסטון ארבע פעמים בשבוע בימי שני, רביעי, שישי וראשון, במטוס הבואינג 787-9 הדרימליינר החדיש שלה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: etihad airwaysאתיחאד איירווייסבוסטון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: