אא

קבוצת לופטהנזה: מפנקים את הנוסעים אל יפן וממנה בקייטרינג של המטבח היפני

חברת לופטהנזה הגרמנית ו-SWISS השווייצרית מציעות בכל המחלקות בטיסות בקווי יפן תפריטים מסורתיים ממיטב המורשת הקולינרית של המטבח היפני

בהמשך להיסטוריה של כמעט 60 שנה של קשרי תעופה בין יפן לאירופה, חברות התעופה של קבוצת לופטהנזה ממשיכות לחזק את קשריהן עם המדינה על ידי הצגת קייטרינג מקומי בטיסות בין יפן לאירופה.

מתוך הכרה בחשיבות של המורשת הקולינרית העמוקה והייחודית של יפן, לופטהנזה החלה להגיש מאכלים מקומיים מהמטבח היפני בטיסות אל ומיפן. נוסעים בקווי יפן יכולים ליהנות ממאכלים יפניים מסורתיים כגון סושי, סוקיאקי וסובה, כשהם טסים מיפן ואליה מפרנקפורט וממינכן.

לדוגמא, הנוסעים מטוקיו לפרנקפורט יכולים ליהנות מארוחות יפניות, שהוכנו בצורה מדוקדקת על ידי שפים מקומיים מומחים לפי מתכונים מסורתיים בכל המחלקות במטוס. נוסעים במחלקת עסקים יכולים לצפות לחוויה גסטרונומית במיוחד עם ארוחה מרובת מנות המאורגנת על פי סידורים קולינריים יפניים מסורתיים. גם נוסעי מחלקות פרמיום אקונומי ואקונומי יכולים ליהנות מארוחות יפניות מסורתיות.

במחלקת העסקים ובמחלקה ראשונה המנות מוכנות עם חומרי הגלם הטריים ביותר ומוגשות בכלי אוכל משובחים מקרמיקה. ללא צורך בהזמנה מראש, לנוסעים העולים לטיסות מ/אל טוקיו או אוסקה מוצע מבחר של אפשרויות קייטרינג מקומיות בכל טיסות לופטהנזה.

בדומה ללופטהנזה גם חברת Swiss  הציגה לאחרונה קייטרינג מקומי לנוסעים, שהציגו את הבחירה שלהם לתפריט יפני בטיסות אל ומטוקיו. מומלץ לנוסעים להזמין מראש את הארוחות היפניות המקומיות שלהם בעת נסיעה אל ומטוקיו עם SWISS.

קבוצת לופטהנזה מציינת כי "עם תפיסות הקייטרינג המקומיות המחודשות שלנו הן על סיפון לופטהנזה והן ב-SWISS, קבוצת לופטהנזה נותרה מחויבת לאמץ את התרבות היפנית ולחזק את הקשרים הארוכים שלנו עם המדינה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קבוצת לופטהנזהSWISS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: