אא

רשת לאונרדו משיקה מלון חדש בהמבורג תחת מותג היוקרה: Leonardo Limited Edition

המלון הראשון בגרמניה ״Nikolai Hotel Hamburg של מותג היוקרה - Leonardo Limited Edition יושק ב-9 באפריל 2024. לרשת Leonardo Hotels תשעה מלונות בגרמניה בה היא מייצגת חמישה מותגי מלונות, כולל שלושה מותגים בהמבורג

נמל המבורג. צילום: Shutterstock נמל המבורג. צילום: Shutterstock

אחר רכישת מלון-Sir Nikolai בהמבורג מ-Sircle Collection, רשת לאונרדו עומדת כעת להשיק את המותג Leonardo Limited Edition בגרמניה.

המלון הראשון בגרמניה שפועל תחת השם The Nikolai Hotel Hamburg – Leonardo Limited Edition יושק כבר ביום רביעי בשבוע הבא ה-9 באפריל 2024. רשת Leonardo Hotels מיוצגת בגרמניה עם סך חמישה מותגים, ויש לה תשעה מלונות ושלושה מותגים בהמבורג.

המותג Leonardo Limited Edition כולל אוסף של מלונות בסגנון אינדיבידואלי שנבחרו בקפידה, כולם מתהדרים באופי נפרד ובעיצוב ייחודי, כאשר לכל אחד מהם יש סיפור משלו לספר. המותג Leonardo Limited Edition נע בין מלון קטן המבוסס על סוויטות עד מלון השוכן על החוף.

מלון Nikolai Hamburg – Leonardo Limited Edition, מציע 94 חדרים וסוויטות, שוכן ב"קונטורהאוס" לשעבר בן שבע קומות לצד תעלת הצי ניקולאי.

סגנון זה של בניין משרדים מציינים ברשת לאונרדו אופייני להמבורג ונושא עדות להיסטוריה התרבותית של העיר. הקסם ההיסטורי של המבנה נשמר על מנת לשפר את האיכות הייחודית של המלון בו הוא מאכלס כיום. כל אחד מהחדרים המסוגננים והמעוצבים באופן אינדיבידואלי מספק נוחות מודרנית, אטריום הכולל גג זכוכית נשלף הנפתח לשמים הוא גולת הכותרת נוספת. מתקנים נוספים כוללים בר, אזור מסעדה וספא.

המלון ממוקם על "צי ניקולאי", אחד מדרכי המים האטרקטיביים והעתיקים ביותר מסוג זה שעדיין ניתן למצוא בהמבורג. כנסיית סנט קתרין, מרכז הירידים Deichtorhallen ואולם הקונצרטים Elbphilharmonie נגישים כולם בקלות תוך דקות ספורות. צי ניקולאי היווה פעם את החלק המקורי של הנמל הישן של המבורג. כיום, הוא שוכן בלב רובע ציורי בסביבה הקרובה של רובע המחסנים המפורסם ומהווה את אחת האטרקציות המרכזיות של העיר.

"אנו גאים מאוד להכריז על פתיחתו של מלון ניקולאי המבורג החדש - ״Leonardo Limited Edition", אמר יורם ביטון, מנכ"ל לאונרדו מלונות מרכז אירופה. רכישת המלון גם נתנה לנו את ההזדמנות להשיק את המותג Leonardo Limited Edition לשוק הגרמני ולהמשיך בהתרחבות המוצלחת שלנו".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונות לאונרדו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: