אא

יום, יומיים או שלושה? ובמילה אחת: בנגקוק. המקומות הלוהטים לקניות הכי שוות בבירת תאילנד

תאילנד היא אחד היעדים האהובים ביותר על ישראלים, בעיקר בזכות האיים עם החופים האינסופיים, השייקים המרעננים והפינוקים שלא נגמרים. אבל רגע לפני שמגיעים לשם או בדרך חזרה הביתה, תחנת המעבר המתבקשת היא בנגקוק אשר טומנת בחובה כל כך הרבה אוצרות. ולא, אנחנו לא מתכוונים לארמון המלך וגם לא ל-MBK

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

במילה אחת: בנגקוק. בואו נתחיל מהסוף: יש לי תחושה שבסיום הכתבה, תבינו, בדיוק כמוני, שאם עד היום חשבתם שבנגקוק היא העיר הזו בדרך למנה העיקרית של האיים, אז זהו שכבר לא. היא לגמרי יכולה להיות הדבר עצמו גם בלעדיהם.

ולמה? כי פשוט יש בה הכל. מלונות מהודרים, מסעדות מעולות ואוכל רחוב טעים, טיפולי ספא מפנקים, בתי קפה סופר מושקעים וגולת הכותרת – שופינג שמטריף את כל החושים. שווקים לאופנה, לטכנולוגיה, לקוסמטיקה ולצעצועים, קניונים עם חנויות מעצבים, רשתות בינלאומיות, חנויות בוטיק, וזו באמת רק תחילתה של הרשימה.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

אל כולם אגב, בלי יוצא מן הכלל, אפשר להגיע בקלות עם מערכת רכבות משוכללת ונוחה, עילית (SKY TRAIN) או תחתית (MRT) שבאופן מדהים מתחברות למרבית יעדי השופינג עם מעברים עיליים או תחתיים. ולא פחות חשוב – התאילנדיים חמים, אדיבים ותמיד נכונים לעזור. בקיצור, יעד חלומות כבר אמרנו?

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock
יש לכם 24 שעות?
תשקיעו את הזמן שלכם באזור SUKHUMVIT

טרמינל 21: קניון מדליק, המעוצב בהשראת שדה תעופה, עם 7 קומות מסחר שכל אחת מהן מוקדשת לעיר אחרת בעולם, החל מלוס אנג'לס, דרך פריז וכלה בטוקיו. ומה אפשר למצוא שם? מחד רשתות כמו ליוויס, פומה, ויקטוריה סיקרט, H&M וכדומה ומאידך גם חנויות בוטיק קטנות לבגדים, חנויות מעצבים מקומיות, חנויות צעצועים ומתנות ועוד. בקומה התחתונה יש סופר נהדר ובקומה 3F (שזו בעצם סוג של קומה רביעית) תמצאו את הרשת התאילנדית למותגי קוסמטיקה EVE AND BOY שבהחלט שווה להתרשם ממנה. 

EMQURTIER: קניון יוקרתי ומעוצב לעילא המרוחק קילומטר וטיפה מטרמינל 21. ומה תמצאו בו? הכל! יוניקלו, MUJI, מליסה (הנעליים הריחניות), ארמאני אקסצ'יינג, חנות הביוטי של איב סאן לורן, COS, קייט ספייד, דיזל, מאסימו דוטי, זארה הום וזארה לצד מותגי על כמו OFF WHITE, לונג שאמפ, שאנל ועוד. והכי כיף: בקומות העליונות יש מסעדות מופלאות, כך שאם בא לכם לנוח ולהיטען מחדש, זה לגמרי המקום. 

נשאר לכם זמן? אל תפסחו על האזור הקוריאני, הנמצא בסמוך ל-Sukhumvit plaza. יש שם המון מסעדות אבל גם חנויות בוטיק קטנות עם אופנת הרחוב הקוריאנית המושפעת מה-K-POP במחירים זולים כיאה למדינה. 

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock
יש לכם 48 שעות?
אתם לגמרי יכולים להוסיף לרשימה את האטרקציות הבאות:

אל תחשבו אפילו לוותר על הפלטיניום מול. זהו מקום המיועד למיטיבי לכת (בעיקר למיטיבות) ולו רק כי הסגנון שלו מעט שונה ממה שאנחנו מכירים. 6 קומות ע-נ-ק-י-ו-ת מנוקדות ב– 2500 חנויות קטנטנות (בגודל דוכן גדול בשוק) של סוחרים עצמאיים שמציעים אופנת נשים, גברים, ילדים וכמובן אביזרים במחירים מצחיקים. אזהרה: צריך סבלנות במקום. אפשר להתווכח על המחירים (שממילא מראש נמוכים). הם אמנם לא תמיד מאפשרים למדוד, אבל איך נאמר? תבקשו. אין לכם מה להפסיד. לכן, ההמלצה שלי היא להגיע לשם עם טייץ קצר, כך שהמדידה תהיה נוחה וקלה. אגב, החנויות בפלטיניום מול מסומנות במספרים, אבל החזרה אליהן היא בגדר הבלתי אפשרית. מדובר במבוכים על גבי מבוכים. אז בקיצור - ראיתם משהו ואהבתם? פשוט תקנו אותו. ולא פחות חשוב - בקומה התחתונה יש סניף פתוח של סטארבקס. למנוחה, להטענת כוחות ולהטענת הטלפונים הניידים.  

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

שוק הלילה של בנגקוק. אם בא לכם להנות מאווירה כיפית, מסעדות, ברים פתוחים וכמובן דוכני אופנה, פיצ'פקעס מזכרות וכדומה, שוק הלילה של בנגקוק, שנקרא ה-JODD FAIRS הוא בהחלט המקום בשבילכם. הוא נפתח בשעות אחר הצהריים ופתוח עד שעות הלילה המאוחרות. 

בסמיכות לשוק הלילה תמצאו מתחם אלקטרוניקה נפלא. שמו FORTUNE TOWN והוא מתמחה בעיקר בציוד צילום (כולל חצובות, תאורה וכיוצא בזה), טלפוניה מכל הסוגים, טאבלטים ואייפדים, ועוד כל מה שחובבי וחובבות IT יכולים להעלות על דעתם. הרבה מקומיים מסתובבים שם כחלק ממסע הקניות שלהם.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock
יש לכם 72 שעות?
זה רק מרגיש הרבה. הזמן יעוף מבלי שתרגישו. הנה עוד כמה יעדים להוסיף לרשימה: 

סנטרל וורלד. קניון עצום בגודלו, הממוקם בסמיכות לפליטיניום מול. השילוב של שניהם יחד, עלול להיות קטלני לעיתים. לרגליים ולכיס. ומה מיוחד בקניון הזה? לצד המותגים הבינלאומיים המתבקשים (להלן: נייק, אדידס, לולולמון, חנות הקוסמטיקה בוטס, בירקנשטוק, אפל,קיפלינג ולקוסט). אפשר למצוא גם את הסנטרל דיפרטמנט סטור, שדומה בעיצובה לסלפרידג'ס בלונדון עם קומת ביוטי מעלפת וחנויות אופנה של כל המותגים הנחשבים, חנויות לעיצוב הבית, וכמובן מסעדות ובתי קפה הכי שווים שיש.  

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

ואם נותר לכם כוח. אל תוותרו על סיאם סנטר. קניון לא גדול עם חנויות מקומיות, חנויות ביוטי (למשל של המותג הקוריאני אטיוד האוס וחנות נפלאה של ספורה), אוספים של מעצבים מקומיים ובוגמוסרי, בתי ספר לאופנה ואפילו חנות שבה תוכלו לעצב חולצות משלכם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תאילנדבנגקוק

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: