למרות המלחמה- כ-9,000 מבקרים הגיעו לתערוכת התיירות הבינלאומית 2024 IMTM
אמש (ד') נפתחה תערוכת התיירות הבינלאומית 2024 IMTM זו השנה ה-30: כ-80 ביתנים, עשרות מציגים, כ-15 מדינות, עשרות בכירים ושגרירים. למרות המלחמה לתערוכה הגיעו כ-9,000 מבקרים
תערוכת התיירות הבינלאומית השנתית- 2024 IMTM - International Mediterranean Tourism Market, נפתחה אמש (3.4) בפעם ה-30 בביתן 2 ב-EXPO תל אביב.
השנה הגיעו לתערוכה כ-80 מציגים, עשרות ביתנים, כ-15 מדינות ועשרות בכירים ושגרירים. בין המשלחות שהשתתפו השנה בתערוכה: קפריסין, אזרבייג'ן, רומניה, סרי לנקה, טאיוואן, וייטנאם, צרפת, אל סלבדור, צ'כיה ,יוון, פנמה, אתיופיה ועוד. למרות המלחמה, השנה לקחו חלק מספר של כ-9,000 מבקרים, מתוכם כ-7,600 קהל מקצועי שפקד את התערוכה.
IMTM הוא האירוע השנתי והוותיק של ענף התיירות בישראל ונערך על ידי חברת "ארטרא" בע"מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות ומתקיים בחסות התאחדות המלונות בישראל, לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל, העמותה לתיירות ת"א-יפו, חברת אל-על, ערוץ הטיולים והתאחדות סוכני הנסיעות בישראל.
גם השנה פספורטניוז נבחרה להיות המדיה פרטנר של האירוע ושידרה בלייב מהאולפן השקוף בו ראיינה את בחירי הענף בישראל ומהנציגים הזרים