אא

עם הפנים לסין: Aegean Airlines חתמה על הסכם קוד-שייר עם Juneyao Air הסינית

ההסכם יאפשר לנוסעי AEGEAN להגיע לשנחאי וממנה לרחבי סין ולנוסעי JUNEYAO AIR להגיע מאתונה למגוון יעדים באירופה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

JUNEYAO AIR הסינית ו-AEGEAN היוונית הכריזו על תחילתה של שותפות קוד-שייר, המאפשרת לנוסעי שתי החברות ליהנות מקישוריות משופרת, כשאתונה הופכת לשער מפתח בין אסיה לאירופה.

JUNEYAO AIR מרחיבה את הרשת האירופית שלה על ידי הוספת אתונה לרשת שלה משנחאי. צירוף אתונה לרשת החברה מאפשרת לנוסעיה להזמין בקלות טיסות ליעדים פופולריים בתוך הרשת הבינלאומית של AEGEAN ב-5 מדינות, וביניהן מגוון יעדים: הלסינקי, מילאנו, רומא, נאפולי, ברצלונה, מדריד, ליסבון, ניס ומרסיי.

באמצעות הסכם הקוד-שייר AEGEAN מרחיבה את היצע הרשת הבינלאומית שלה לנוסעיה, ובאמצעות הקוד-שייר בין אתונה לשנחאיAEGEAN  נכנסת לראשונה לסין.

טיסות ה-codeshare אמורות להתחיל ב-1 במאי ויהיו פתוחות להזמנה מאמצע אפריל באתרי החברות juneyaoair.com, aegeanair.com או סוכנויות נסיעות מורשות. בחודשים הקרובים JUNEYAO AIR ו-AEGEAN שואפות להרחיב את רשת הקוד-שייר המשותפת שלהן, כולל יעדים יווניים אהובים.

"אנחנו מאוד נרגשים מההתקדמות שעשינו בשותפות שלנו עם AEGEAN, וזו הפעם הראשונה שאנחנו ב-JUNEYAO AIR שותפים לחברת תעופה אירופית של "Star Alliance,  אמר וואנג ז'ונז'ין, יו"ר JUNEYAO GROUP ו-JUNEYAO AIR, "אנו בטוחים לגבי העתיד של JUNEYAO AIR בשוק האירופי. השותפות תאפשר לנו להרחיב את הרשת שלנו. אנו מצפים להרחיב עוד יותר את שיתוף הפעולה שלנו עם AEGEAN בעתיד ולהוסיף הטבות של נוסע מתמיד".

רולנד ז'אגי, המנהל המסחרי הראשי של AEGEAN, אמר: "אנחנו מאוד מרוצים מהתחלת שותפות הקוד שלנו עם JUNEYAO AIR, המאפשרת לנו להגדיל את הרשת הבינלאומית שלנו ולפעול לראשונה לסין. אנו ממשיכים להתמקד במחויבות שלנו לאחד כוחות עם מובילי התעשייה כדי לענות על הצרכים המוגברים של הנוסעים שלנו לאפשרויות נסיעה משופרות והזדמנויות לגלות יעדים חדשים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אג'יאן איירליינסאתונהשנחאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: