אא

הפיתרון למחסור בכח אדם? בינה מלאכותית תייעל את הטיפול במטוסים בשדה״ת הבינל׳ של ברלין

ברנדנבורג יהיה שדה״ת הראשון בגרמניה שמשתמש בתוכנת -AI שתנתח קבוע את הטיפול במטוסים בזמן אמת ותתרום ליציבות רבה יותר בלוח הטיסות, להגברת הדייקנות ולקבל החלטות בזמן אמת. "אנחנו צריכים בינה מלאכותית בתעופה כדי להישאר תחרותיים. רק כך נוכל להגיב בצורה ממוקדת למחסור בכח אדם״

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

דיגיטיליזציה היא שם המשחק: בינה מלאכותית תשפר את הטיפול במטוסים בשדה התעופה הבינלאומי של ברלין - ברנדנבורג BER.

מערכת Digital Turnaround המשתמשת במצלמות חיות ובתוכנה מבוססת בינה מלאכותית לומדת את עצמה כדי לנתח את הטיפול במטוסים בזמן אמת.

המערכת נותנת המלצות למקבלי ההחלטות התפעוליות במרכז בקרת שדות התעופה (ACC) במקרה של עיכובים או חריגות. שותפים בתהליך יכולים להגיב ללא דיחוי, לבצע שינויים ולטפל במטוסים בצורה יעילה יותר כדי להגביר עוד יותר את הדייקנות והיעילות בשדה התעופה של ברלין.

בשדה התעופה של ברלין מציינים כי הדבר יאפשר לייעל את תהליכי העבודה במטוסים, וכתוצאה מכך יתרום ליציבות רבה יותר בלוח הטיסות ולהגברת הדייקנות.

אלטה פון מאסנבך, מנכ"לית שדה״ת של ברלין - Berlin Brandenburg GmbH: "אנו שמחים להיות נמל התעופה הראשון בגרמניה שהפעיל את התוכנה החדשנית, מבוססת הבינה המלאכותית הזו היום. הדיגיטליזציה אינה מטרה בפני עצמה, אלא צריכה ליצור ערך מוסף. עם Digital Turnaround, אנחנו כשדה תעופה תורמים לשימוש יעיל יותר בתשתית, לטיפול יציב יותר על ידי שותפים בתהליך, ולכן גם לשיפור חווית הנסיעה לנוסעים. פתרון התוכנה משתמש גם ב-AI כדי לעזור לעובדים שלנו לשמור על סקירה כללית של התהליכים המקבילים, המגוונים והקריטיים לזמן ולקבל את ההחלטות הנכונות".

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

ד"ר וולקר וויסינג, שר לדיגיטל ותחבורה: "אנחנו צריכים בינה מלאכותית בתעופה כדי להישאר תחרותיים ברמה הבינלאומית. רק כך נוכל להגיב בצורה ממוקדת למחסור בכוח אדם, לייעל את השימוש בתשתיות מוגבלות ובכך להוזיל עלויות בטווח הארוך. אני שמח ששדה התעופה ברנדנבורג הוא אחד החלוצים בתחום הזה ואחד הראשונים בעולם להשתמש בבינה מלאכותית לטיפול במטוסים. טכנולוגיות דיגיטליות הן המפתח להתמודדות עם הגידול בתעבורה האווירית ולאפשר טיפול חלק בעתיד, גם בזמני שיא". בשלב הראשון צוידו 16 עמדות טיפול בקרבת הטרמינל במצלמות וחוברו למערכת״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ברליןברלין ברנדנבורג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: