אא

מרגשת וכובשת: טוקיו

רחובות העיר הם עולם שלם ומרתק. בירת יפן משלבת בין טכנולוגיה מודרנית למסורת עתיקה, ויוצרת חוויה ייחודית ובלתי נשכחת לכל מי שמבקר בה

 שתי נערות בתלבושות קימונו מסורתיות, בדרך למקדש Sensoji. צילום: Shutterstock שתי נערות בתלבושות קימונו מסורתיות, בדרך למקדש Sensoji. צילום: Shutterstock

קו הרקיע שלה עמוס גורדי שחקים, כבישיה הומים (אך יעילים) ויש בה אינספור אזורי בילוי ייחודיים לכל סוגי המבקרים. והכל, תוך הקפדה יוצאת דופן על סדר וניקיון מופתיים.

טוקיו, עיר של 14 מיליון תושבים ויותר מ-37 מיליון נוספים שחיים במטרופולין שלה, הופכים אותה למתחם העירוני המאוכלס ביותר בעולם. ואם זה לא מספיק, תוסיפו עוד יותר משני מיליון איש המתגוררים מחוץ לעיר ונוסעים בקביעות לעבוד בתחומה – תוך שהם משתמשים באחת ממערכות התחבורה הציבורית הטובות בעולם. 

עם כזאת תנועה מסיבית של אנשים, אתם כבר יכולים להבין שטוקיו נמצאת תמיד בעניינים. לצד המסורת והתרבות היא גם הבית של הקידמה הטכנולוגית שמסייעת להמונים להתקיים בשלווה זה לצד זה. 

כשתגיעו לטוקיו, אולי תתבלבלו מרוב כל האפשרויות שיתגלו בפניכם, ותטעו לחשוב שאתם צריכים להחליט מיד: לפקוד את מקומות הבילוי המסורתיים יותר, או אולי דווקא את מתחמי הקניות והנופש המודרניים? אבל בעצם, למה לבחור כשאפשר כל יום מחדש לגלות אזור אחר בעיר? בטוקיו יש לא פחות מ-23 רובעים בעלי "מעמד מיוחד". כל אחד מהם מוגדר כיישות עירונית עצמאית, עם ראש עיר ומועצה נבחרים. 

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

כשעבר והווה נפגשים 

אחד מהאתרים שמומלץ לבקר בהם הוא הארמון הקיסרי של טוקיו, אשר מוקף גנים יפהפיים ומשמש כמעון המגורים הרשמי של קיסר יפן ומשפחתו. אם תרצו להשקיף על העיר הגדולה, מומלץ לטפס לפסגת מגדל עץ השמיים, הנחשב למגדל התצפית הגבוה ביותר בעולם ולמבנה השני בגובהו אחרי בורג' ח'ליפה שבדובאי.

חובבי וחובבות האופנה שביניכם ודאי לא ירצו לוותר על הרובע השיקי ביותר בעיר האופנתית, הלא הוא מרכז האופנה 'שיבויה', על כלל מתחמי הקניות היוקרתיים שלו. תוכלו לחלוף על פני פסל הכלב המפורסם האצ'יקו, ולהגיע לנקודת המפגש של רובע שיבויה עם שינג'וקו - בו תמצאו את אזור האופנה המגניב האראג'וקו. מלבד אמנות הרחוב הססגונית באזור, זהו מקור הסגנון האופנתי הנושא את אותו השם. תוכלו להתרשם מהצבעוניות שלו בחנויות הוינטג', וכן מבוטיקי האופנה ובתי הקפה הטרנדיים שגודשים את הרחובות. אחד מאתרי המפתח באזור הוא מוזיאון וואטארי לאומנות בת זמננו, המציע תערוכות עכשוויות ומתקדמות במיוחד.

ומה לגבי קצת קולינריה אתם שואלים? זה הזמן לקצת מזון לגוף ולנשמה, שכן שום ביקור בעיר לא יהיה שלם ללא אכילת הסושי הטוב בעולם, לצד קנקן סאקה מסורתי. אלו מכם שנמנעים מאכילת דגים חיים, ישמחו לבקר בבתי התה המסורתיים בקיוטו, בירת הקולינריה של טוקיו, וגם לטעום אוכל בודהיסטי צמחוני שלא מהעולם הזה, שמגיע הישר מהמקדשים המקומיים. תרבות האוכל והשתייה בעיר נמשכת כל שעות היממה, כך שתוכלו להתנסות במאכלים מקומיים שונים בכל האזורים השוקקים של טוקיו. ויש בהחלט למה לצפות.

טוקיו היא עיר מיוחדת במינה, שכל התפצלות רחובות בה מפתיעה מחדש. בכל ביקור תיתקלו במשהו מעניין. היא מציעה מגוון רחב של פעילויות, אטרקציות וקולינריה משובחת, כאלו שיהפכו את הנסיעה שלכם אליה לבלתי נשכחת. 

ShutterstockShutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יפןטוקיו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: