אא

במרחק של כארבע שעות טיסה בלבד: קולינריה, בתי קפה מטורפים ואווירה שלווה ונטולת דאגות

פראג נחשבת כיעד אירופאי קלאסי, שופע באדריכלות יפהפייה וכזה שמצליח להרחיב את הלב בכל פעם מחדש, כולל מחירים זולים בהשוואה למערב היבשת. היכרות עם העיר האירופית, שבאה לתת לכם חיבוק חמים במיוחד

פראג. Shutterstock פראג. Shutterstock

כשחושבים על טיול שכל כולו הנאה ומרגוע מיד חולמים על פראג. קוטנה של העיר והאטרקציות הרבות הקיימות בה, מאפשרות באותה הנשימה בילוי כמעט בכל פורום, החל מזוגות המעוניינים בחופשה רומנטית, בילוי משפחתי או סתם זמן משותף עם החבר'ה. בעיקר מדובר בעיר פשוט אידיאלית לאלו שאוהבים ללכת ברגל ממקום למקום בזמן החופשה. לא סתם היא מכונה "הלב של אירופה". 

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

פראג מרשימה גם בלילה וגם ביום. תוכלו להתבונן במהלך הליכת הבוקר שלכם על מצודת פראג, להשקיף על המבנים הרומנטיים ומחודדי הצריחים, להעביר מספר שעות במוזיאון או בפארק מוריק ויפהפה, לברך לשלום את הפסלים שעל גשר קארל לפני ארוחת הצהריים, ולסגור את הערב בבילוי באחד מהפאבים או המועדונים הרבים שקיימים בעיר. בקיצור, חגיגה לכולם.

פספורטניוז. פראגפספורטניוז. פראג

כעיר חמימה ורגועה למדי, מומלץ על טיול רגוע. חובבי המוזיאונים ישמחו לבקר במוזיאון מוצ'ה היפהפה, שהוא למרבה הפלא המוזיאון היחיד בעולם שמוקדש לפועלו של אמן האר נובו הצ'כי, אלפונס מוצ'ה. שווה לעצור בחנות המזכרות ולרכוש פריט שיזכיר לכם את הביקור. אלו מכם שיוצאים לטיול שורשים חייבים לבקר ברובע היהודי ובית הקברות שבו. ממש בכניסה לרובע היהודי תמצאו חנויות קטנות ומקסימות. באחת מהן תוכלו להצטייד בתכשיטים שמגוללים את סיפורו של הגולם מפראג, ועל הדרך להתכבד בעוגיות גולם נהדרות בטעם ג'ינג'ר.

פראג. פספורטניוזפראג. פספורטניוז

בכל רחבי העיר תמצאו פינות מרהיבות ביופיין עם פארקים ציבוריים, חצרות מנזרים שפתוחות לקהל הרחב, ואדריכלות שנראית כאילו לקוחה מהאגדות. חובבי האדריכלות שביניכם ישמחו לחלוף על פני "הבית הרוקד", או בשמו המקומי "ג'ינג'ר ופרד", על שם צמד הרקדנים המפורסמים ג'ינג'ר רוג'רס ופרד אסטר. את התצפית היפה ביותר בעיר תוכלו למצוא על גג מגדל השעון האסטרונומי, וממש שנייה לפני שתעלו למעלה תזכו להביט בספרייה המשומרת היטב שבמגדל ובאולמות ההיסטוריים מהתקופה הגותית. ועוד עובדת בונוס למטיילים: זוהי גם הטירה היחידה מתקופת ימי הביניים בעיר שהינה גם נגישה למבקרים בכיסאות גלגלים. 

פראג. פספורטניוזפראג. פספורטניוז

חופשה באווירה משוחררת ונטולת דאגות 

מחפשים כיצד להעביר את החופשה בפראג עם כל המשפחה? ישנן שורה של אטרקציות שעתידות לסייע לכם להתמודד עם הילדודס. אחת הפופולאריות שבהן כוללת יציאה לשייט בסירת פדלים בנהר, כמו גם טעימה ממטעמי שוק האיכרים הגדול Náplavka שממוקם ממש על שפת המים, סיור ברחבת בניין העירייה או בילוי באטרקציות תיירותיות נוספות, כמו חדרי בריחה, מוזיאון האשליות ומופעי תיאטרון. 

פראג. פספורטניוזפראג. פספורטניוז

את כל הסיורים הרגליים בעיר עליכם לתדלק במזון מנחם ושתייה חמימה. פראג נחשבת לעיר מאוד צעירה וסטודנטיאלית. תרבות השתייה היא מפנקת וחורפית תמיד, עם היין החם המסורתי גלו ויין, בירות מקומיות ועוד שלל סוגי משקאות. הקולינריה בעיר מתחלקת לשניים - דוכני אוכל רחוב קטנים שמגישים מאכלים מסורתיים כמו פירושקי, קיורטוש ונקניקיות, ולצידם בתי קפה עדכניים עם משקאות מאצ'ה, דים סאם ומנות מהמטבח הוויאטנמי והסיני. 

Shutterstock.  קיורטושShutterstock. קיורטוש

קיורטוש. פספורטניוזקיורטוש. פספורטניוז

אז מה למדנו? פראג היא המקום המושלם לכל אלו שמחפשים בילוי שלו ונטול דאגות, ואוהבים להכיר את העיר דרך הרגליים. תוכלו להעביר בעיר מספר ימים מהנים במיוחד, בקצב שלכם, ולחזור הביתה בכוחות מחודשים.

פראג. פספורטניוזפראג. פספורטניוז

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פראגצ'כיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: