אא

מרחיבה פעילות טרנסאטלנטית: JetBlue השיקה טיסה יומית מבוסטון לפריז

החברה, שהחלה את פעילותה הטרנסאטלנטית בטיסות בין ניו יורק ללונדון, ממשיכה להרחיב את פעילותה הבין-יבשתית, וכיום היא מפעילה גם קווים לפריז, לאמסטרדם ולדבלין, במטוסי A321 LR

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת JetBlue Airways הודיעה כי הרחיבה את הפעילות שלה לפריז בטיסת ההשקה שלה, שיצאה בשבוע שעבר מנמל התעופה הבינלאומי בוסטון לוגן (BOS).

הטיסה החדשה של JetBlue בין בוסטון לנמל התעופה שארל דה גול בפריז (CDG) באה בעקבות ההשקה המוצלחת של הקו מנמל התעופה הבינלאומי ג'ון פ. קנדי בניו יורק (JFK) בקיץ האחרון. בנוסף לשני הקווים לפריז, JetBlue מציעה מציעה קווים יומיים ללונדון, אמסטרדם, ולאחרונה אף קו עונתי לדבלין מבוסטון.

כמו כן, JetBlue מתכננת להוסיף טיסה יומית שנייה מ-JFK בניו יורק לפריז החל מה-20 ביוני.

הטיסות בין בוסטון לפריז יפעלו מדי יום במטוס האיירבוס A321 Long Range (LR) של JetBlue עם 24 מושבי מחלקת העסקים Mint Suite® שעוצבו מחדש ו-114 מושבים רגילים. מטוס ה-A321 החד מעברי מאפשר ל-JetBlue לרענן את השוק הטרנסאטלנטי בשירות ייחודי.

לציון השקת ההקו החדש לפריז נמכרו כרטיסים בתעריפים נמוכים לנוסעים יוצאי ארה"ב החל מ-599 דולר הלוך ושוב והחל מ-2,499 דולר עבור חוויית הפרמיום Mint של JetBlue. נוסעים יוצאי צרפת זכו לתעריפי היכרות מיוחדים הלוך ושוב החל מ-499 אירו ו-1,999 אירו עבור Mint Suite®.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlueA321XLR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: