אא

פרסום ראשון: רש"ת לארקיע וישראייר - לא ניתן לאפשר את העברת פעילותכם לטרמינל 1

החברות ביקשו להעביר את פעילותן מטרמינל 3, אך ברשות השיבו בשלילה: "נכון להיום איננו יכולים לאפשר את העברת הפעילות לטרמינל 1". החברות הבטיחו להגביר את הטיסות לאילת מטרמינל 1

טרמינל 1 נתב"ג. צילום: יח"צ טרמינל 1 נתב"ג. צילום: יח"צ

רשות שדות התעופה דחתה את בקשת חברות התעופה ארקיע וישראייר להעביר את פעילותן מטרמינל 3 לטרמינל 1 בנתב"ג.

הרשות השיבה לחברות: "נכון להיום, איננו יכולים לאפשר את העברת הפעילות לטרמינל 1 . ככל שנמצא זאת בעתיד כאפשרי נשקול בשנית".

החברות אף הבטיחו תמורת המעבר להגבייר את התדיריות של הטיסות לאילת, אך גם זה לא סייע וברשות עדיין לא הסכימו לבוא לקראת חברות התעופה הישראליות.

נזכיר כי כפי שפרסמנו בפספורטניוז לפני כשבועיים, אורי סירקיס מנכ"ל ישראייר פנה במכתב בנושא לאמנון כהן מו"מ מנכ"ל רשות שדות התעופה. "לפני מספר שנים פנינו בפניה דומה ואני בתחושה כי עתה מדובר בצו השעה. אנו מבקשים בכל לשון של בקשה להעתיק את כל פעילות חברת ישראייר לטרמינל 1 ", כתב סירקיס.

עוד כתב סירקיס: "ריכוז הפעילות באותו הטרמינל יסייע לנו להגביר התדיריות לאילת ויאפשר לנו לשפר באון משמעותי את הדיוק המבצעי - שנפגע בשל פיצול הפעילות בין הטרמינלים והמחסור בעובדים בלאופר. כך יתאפשר לנו להגדיל את כמות הטיסות".

סירקיס הוסיף: "הקריטריונים לפעילות בטרמינל 1 נקבעו לפני שנים רבות והם לא מיצגים פעילות של חברות לואו קוסט. זאת ועוד, ישראייר הייתה החברה היחידה שפעלה לאורך משבר הקורונה והמלחמה. אנו זקוקים לריכוז הפעילות, במטרה להגביר את רמת היעילות התפעולית. לאחרונה השקענו במערכת אלתאה מבית אמדאוס, המאפשרת לנו לבצע צ'ק אין מאוחד לפנים ארצי ולבינלאומי".

לגבי הדאגה שישראייר תכניס פחות כסף לנתב"ג בגלל האגרות הנמוכות יותר בטרמינל 1, כתב מנכ"ל ישראייר: "על אף הירידה הצפויה לכאורה באגרות שישראייר משלמת לרש"ת, העובדה שישראייר הצטיידה בשני מטוסים נוספים, וריכוז הפעילות בטרמינל אחד, יביא בסופו של דבר לעליה משמעותית הנכנסות של רש"ת מחברת ישראייר, החברה השנייה בגודלה בנתב"ג. זאת ועוד, המהלך יאפשר לנו לבצע טיסות בינלאומיות מרמון ליוון. אני חוזר ומבקש בכל לשון של בקשה, זהו צו השעה עבורנו, אנא סייע לנו".

כאמור, למרות הבקשות של חברות התעופה - הרשות בחרה בשלב זה לדחות את הבקשות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופהישראארקיע

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: