אא

MSC מדווחת על עלייה של 20% בהזמנת הפלגות יוקרה בעיקר בקרב צעירים

ענקית השייט מדווחת על מגמת זינוק של כעשרות אחוזים בשנה החולפת בהזמנת הפלגות במחלקות היוקרה במסגרת מועדון ה-Yacht Club

MSC - Yacht Club. צילום: יח״צ MSC - Yacht Club. צילום: יח״צ

MSC Cruises, חברת השייט השלישית בגודלה בעולם, מדווחת על מגמה מפתיעה לפיה לאחרונה נרשמת עלייה בהזמנת הפלגות יוקרה, במסגרת מועדון היוקרה שלה, MSC Yacht Club.

על-פי נתוני החברה, מדובר במגמה עולמית במסגרתה נרשם זינוק של כ-20% בשנת 2023, בהשוואה ל-2022. מהנתונים של הנהלת החברה בישראל עולה כי המגמה נרשמת לא רק בעולם, אלא גם בשוק הישראלי. בנוסף, הנתון המעניין שעולה מהנתונים מצביע כי הביקושים להפלגות יוקרה צומחים דווקא בקרב קהלים צעירים יחסים, בעיקר זוגות בגילאי 31-45. נתון נוסף מעלה כי מי שבוחר לצאת להפלגה במחלקה יוקרתית, יעדיף להפליג ל-7 לילות לפחות ואף יותר.

"אנחנו בהחלט מזהים התחזקות של סגמנט הפלגות היוקרה כחלק מענף השייט. אמנם מדובר במגמה כלל עולמית, אבל גם בישראל אנחנו רואים עלייה בהזמנת הפלגות במחלקות היוקרה, מועדון ה-Yacht Club שלנו. הנוסעים הישראלים שבוחרים להפליג במועדון היוקרתי, מחפשים חוויה אקסקלוסיבית מוקפדת ומובדלת משאר האורחים באונייה. חוויה המשלבת שירותי פרמיום כגון עוזר אישי, נוחות, יחס אישי ומהיר ושלל פינוקים יוקרתיים במהלך החופשה שלהם", מסביר איל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises.

מועדון ה-Yacht Club של MSC Cruises הוא מתחם נפרד יוקרתי בקונספט "אונייה בתוך אונייה" המציע לאורחים חוויית שייט ייחודית באווירה אינטימית, רגועה ופרטית. במתחם מגוון אזורים בלעדיים ופרטיים באונייה, סוויטות יוקרה, שירות של צוות אישי 24 שעות ביממה, מסעדה פרטית ויוקרתית הפתוחה לארוחות לאורך כל שעות היום, בריכה פרטית, ועוד שלל הטבות במתחם שקט, נפרד ומפנק.

MSC - Yacht Club. צילום: יח״צMSC - Yacht Club. צילום: יח״צ

הסוויטות שבמתחם הנפרד ממוקמות בקדמת האונייה מעל גשר הפיקוד עם נוף פתוח לאופק. הסויטות מציעות רמת אירוח גבוהה עם מרפסת פרטית ונוף פתוח לים, מיטת קינג-סייז וחדר רחצה מרווח ומפואר. האירוח כולל גם ארוחות גורמה במסעדת יוקרה המציעות מחוויה קולינרית משובחת ומעודנת עם שירות חמישה כוכבים הכולל תפריט א-לה-קארט, מבחר משקאות פרמיום, יינות משובחים מכל העולם המוגשים ע"י הסומלייה של המתחם, הנחות על טיפול ספא במתחם טיפולים ייעודי.

נוסעים המפליגים במתחם הפרטי נהנים משירות אישי 24/7 הכולל צ'ק אין וצ'ק אאוט VIP בנפרד משאר הנוסעים דרך מסלול ייעודי וליווי מרגע העלייה לאונייה, לצד שירותי קונסיירג' אישי המאפשר הזמנת ארוחות, משקאות וכל דבר אחר שירצו ישירות לחדר, ארגון סיורי חוף ועד הזמנות לספא בהתאמה אישית. בנוסף, האורחים מקבלים גישה לאזורים ייעודיים בחופי העגינה, כמו Ocean Cay MSC Marine Reserve, האי הפרטי של MSC בבהאמה והאי Sir Bani Yas באיחוד האמירויות.

"צרכנים בטוחים שחופשת שייט במחלקות היוקרה בוודאי יעלו פי שתיים או שלוש מהפלגה רגילה אבל מופתעים לגלות שלעתים הפער לא יהיה כל כך גבוה. ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים להפלגה גם במחלקות היוקרה שלנו. כך לדוגמה הפלגת 4 לילות בסוכות ב 20 לאוקטובר שיוצאת מאורלנדו (פורט קנוורל) באונייתMSC Seashore יעלה חדר מרפסת יוקרתי ביאכט קלאב 1,773 דולר למבוגר. הפלגת 7 לילות באוניה MSC Fantasia בסוכות 19 אוקטובר מגנואה שבאיטליה תעלה 2,121 דולר למבוגר בחדר פנימי.״ מסכם אטיאס.

MSC - Yacht Club. צילום: יח״צMSC - Yacht Club. צילום: יח״צ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: