אא

מלון פולי האוס תל אביב פותח את עונת הקיץ ואת בריכת הרופטופ

המלון, מחברת מלונות אפריקה ישראל, פותח מחדש השבוע את בריכת האינפינטי המרהיבה שעוצבה בידי מעצב העל כרים רשיד הכוללת גם בר אופנתי, שנפתח ממש בסוף השבוע האחרון עם תפריט קוקטיילים אורבני חדש

מלון פולי האוס ת״א. צילום: איה בן עזרי מלון פולי האוס ת״א. צילום: איה בן עזרי

מלון פולי האוס תל אביב, מחברת מלונות אפריקה ישראל, בבעלות משפחת דיין, פותח השבוע את עונת קיץ ואת בריכת הרופטופ המפורסמת של המלון.

בריכת הרופטופ של מלון פולי האוס זכתה לחשיפה בינלאומית נרחבת עקב הייחודיות של המלון ומיקומו על צומת הרחובות הטרנדיים ביותר בעיר. בריכת האינפיניטי ממוקמת על גג מבנה באוהאוס אייקוני שעבר תהליך ארוך של שימור ושחזור והוא צופה לנוף של העיר, השוק והים ממנה תוכלו להשקיף על תל אביב, לשחות וליהנות מנוף פנורמי מרהיב.

הרופטופ כולל בר אופנתי, שנפתח ממש בסוף השבוע האחרון עם תפריט קוקטיילים אורבני חדש. עוד ברופטופ פינות שיזוף ומנוחה, ואמבט ג'קוזי. 

מלון Poli House Hotel TLV, שוכן במבנה באוהאוס אייקוני שעבר תהליך שימור יפיפה עם היסטוריה של כ-100 שנה, ממוקם בלב האקשן התל אביבי, על צומת הרחובות נחלת בנימין, שינקין, הכרמל, אלנבי, קינג ג'ורג' והלל הזקן. במלון 40 חדרים מעוצבים בידי מעצב העל כרים רשיד, כמו גם כלל עיצוב הפנים. 

מלון פולי האוס ת״א. צילום: איה בן עזרימלון פולי האוס ת״א. צילום: איה בן עזרי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פולי האוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: