אא

פיצה איטלקית או בנוסח שיקגו? ITA Airways משיקה טיסה חדשה בקו שיקגו-רומא

הקו החדש הוא רק חלק מהתוכניות של חברת התעופה הלאומית של איטליה לקיץ הקרוב, ובין השאר יושקו בחודש הבא טיסות ישירות מרומא לטורונטו ולריאד

מטוס של ITA Airways. צילום: שאטרסטוק מטוס של ITA Airways. צילום: שאטרסטוק

לחברת התעופה ITA Airways יש קו חדש שמחבר ישירות בין שיקגו ורומא.

טיסת הבכורה יצאה היום (8.4.24) בשעה 15:00 משיקגו, במטוס Airbus A330neo החדש של החברה.

מדובר בקו ישיר, שתחילה יפעל בתדירות של 6 טיסות שבועיות, ויגדל ל-7 טיסות שבועיות החל מחודש יוני. הקו הזה מאפשר לנו לטוס מתל אביב לשיקגו, עם עצירה ברומא. 

טקס חניכת הקו החגיגי נערך בנמל התעופה שיקגו או'הייר בנוכחות מנהלת המסחר הראשית של ITA Airways ומנכ"לית Volare אמיליאנה לימוסאני, הקונסול הכללי של איטליה בשיקגו תומס בוציוס, וסגנית הנציב והמנהלת המסחרית הראשית של מחלקת התעופה של שיקגו אמבר ריטר.

גזירת הסרט החגיגית של הקו החדש. צילום: יחצגזירת הסרט החגיגית של הקו החדש. צילום: יחצ

רק בחודש שעבר חברת התעופה הלאומית של איטליה השיקה את קו הטיסות היומיות הישירות משיקגו לטוקיו, ובמאי יושקו טיסות ישירות מרומא לטורונטו ולריאד. ביוני יגיע תורן של טיסות לאקרה ולכווית, ביולי לדקר ובאוגוסט לג'דה.

יתר על כן, בשיא עונת הקיץ, החברה תוסיף 11 קווים עונתיים לחלק מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בים התיכון, כולל יוון, ספרד, קרואטיה והאיים האיטלקיים - עם רודוס, איביזה, פלמה דה מיורקה, מנורקה, הרקליון, קורפו, ספליט, קפלוניה, למפדוזה, סרדיניה ופנטלריה.

ITA Airways הטיסה במהלך 2023 יותר מ-124 אלף טיסות סדירות עם כ-15 מיליון נוסעים (עלייה של כמעט 50% לעומת 2022). כיום, היא מפעילה 3 טיסות שבועיות בקו תל אביב-רומא.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: Ita Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: