אא

"הטעמים של הצרכן הישראלי משתנים בגלל המצב"

רגע אחרי שסאן דור מבית אל על חשפה את המיתוג החדש של החברה, המנכ"ל גל גרשון אומר בראיון לפספורטניוז: "רצינו שברגע שתראו את סאן דור תרגישו את החופשה שלכם מתחילה". ומה עוד מאפיין את הנוסע הישראלי בקיץ הקרוב? צפו בראיון

גל גרשון (צילום: פספורטניוז) גל גרשון (צילום: פספורטניוז)

במהלך יריד התיירות IMTM שנערך בשבוע שעבר בתל אביב, נחשף המיתוג החדש ונחשפו יעדים חדשים של חברת סאן דור מבית אל על. "השקנו את המיתוג לצד יעדי הקיץ הססגוניים והמעניינים שלנו", מספר גל גרשון בראיון ראשון אחרי ההשקה לפספורטניוז.

"ניסינו באמת לרכז את המאמצים ליעדים שאנחנו מאמינים שבאמת יהיו היעדים הכי מבוקשים בקיץ הזה, כמו לדוגמה קפריסין עם שני יעדים - פאפוס ולרנקה וגאורגיה עם שני יעדים גם כן - טביליסי ובטומי. השקנו גם יעד חדש מבחינתנו - רודוס ביוון, שמתלווה יחד לסלוניקי ולאתונה שטסה אליה אל-על. וגם יש לנו שני יעדים בפולין, ורשה וקרקוב, מה שאופך את כלל ההשקה לסט יעדים מכובד ומעניין".

היעדים מתאימים גם למצב הנוכחי בארץ.

"נכון. פחות מחפשים כעת חופשות של שבוע, אולי על גבול השבוע. אז באמת אנחנו רואים את מה שכל התעשייה רואה, שהטעמים של הצרכן הישראלי משתנים בקיץ הקרוב בגלל המצב שכולנו נמצאים בו".

באשר למיתוג החדש גרשון אומר כי הכוונה היתה "לנסות ולעשות את זה כיף. אני רוצה שתראו את סאן דור, ותרגישו את החופשה מתחילה. בצבעוניות זה בא לידי ביטוי בהרבה כחול וצהוב והגל שבלוגו הוא כמו החלון המפורסם של אל על, רק שלנו".

צפו בראיון:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סאן דורמנכ"ל סאן דור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: