אא

״נמשיך להגדיל פעילות לעבות את הקבוצה״: ג'נסיס אירחה את מנהליה לכנס מיוחד

קבוצת התיירות שממשיכה להרחיב את פעילותה בארץ ובחו״ל למרות התקופה המורכבת שעוברת על תעשיית התיירות מאז ה-7 באוקטובר, קיימה כנס מנהלים לחברות הקבוצה במהלכו הצהיר זאב הורן הבעלים: ״הקמנו בשלוש שנים קבוצת תיירות מדהימה״

בכירי ג׳נסיס והעובדים: ״נגדיל את הפעילות״. צילום: יח״צ בכירי ג׳נסיס והעובדים: ״נגדיל את הפעילות״. צילום: יח״צ

קבוצת ג'נסיס תיירות קיימה אתמול (שלישי) במלון פרימה לינק פתח תקוה כנס מנהלים להעמקת הסינרגיה והשקת יעדי ומוצרי הקבוצה שממשיכה להעמיק את פעילותה  לעונת התיירות 2024.

את המפגש פתחו המנהלים בתפילה ואיחולים לחזרת החטופים במהרה לשלום חיילי צה"ל ולהחלמה מהירה לפצועים.

במהלך הכנס הציגו בפני המנהלים את כל מוצרי הקבוצה הסיטונאים הן של ג'נסיס סיטונאות וחברת OVERSEAS והן את מוצרי חברת מונה טורס סיטונאות, שתיהן כאמור מקבוצת ג׳נסיס.

כמו כן הציגו למנהלים את המוצרים הייחודים של הקבוצה כגון מחלקת ספורט, ספא, מונה משפחות, שייט לקהל הרחב וקבוצות מגזר הרוסי ואת המחנה הטכנולוגי לבני נוער המוצג באמצעות רעיון גדול מקבוצת ג'נסיס.

במהלך הכנס הוכרז רשמית על פעילות ג'נסיס גלובל, חברה אשר מיקומה ביוון איטליה וספרד ואמורה להעניק שירותים לסוכנים בתיירות הנכנסת מכל העולם וכן קבוצות אשר יגיעו מישראל וכן על השקת האתר החדש של ״טיקט האוס״ למכירת חבילות ספורט והופעות.

זאב הורן יו"ר הקבוצה בירך את כל הנוכחים ואמר: ״הקמנו קבוצת תיירות מדהימה ועשינו זאת בשלוש השנים האחרונות. נמשיך, נפתח, נקדם ולא נשקוט על זרי הדפנה נמשיך להגדיל פעילות לעבות את פעילות הקבוצה בעוד פעילויות ומוצרים נוספים, נקלוט סוכני נסיעות נוספים ונמשיך הכל לעשות בחיוך באהבה תוך שמירה והקפדה על רמת שירות גבוהה.״

אמיר הלה מנכ"ל ג'נסיס ציין בדבריו לנוכחים: ״ג׳נסיס היא קבוצת תיירות אשר יש בה בבית כמעט הכל. יש לנו מוצרים איכותיים, מושבים על טיסות סדירות, טיסות ליעדים נבחרים במטוסים חכורים שלמים רק שלנו (פישטני, קובנה, קרלו ויברי), מוצרי ספא טיולים מאורגנים והכי חשוב יש לנו את המנהלים והסוכנים הטובים ביותר בענף התיירות ואנו מצפים לתת עדיפות למוצרי הבית של הקבוצה״.

את האירוע סיים בברכה חואן פרידמן מבעלי הקבוצה בברכה ובהרמת כוסית לרגל חג הפסח.

באירוע כאמור נכחו יו"ר הקבוצה זאב הורן ושותפו חואן פרידמן, רפי שלף שותף ומנכ"ל חברת אינטרניושנל רפי שלף, בני אשר יו״ר מונה טורס, לילך הורן מנכל"ית מונה טורס, אילן אטיאס סמנכ"ל מונה טורס' רמי רביץ שותף ב -GETHE2  ורד שורץ ופיני קריינר OVERSEAS, אמיר הלה מנכ"ל ג'נסיס תיירות רוית שרף דגן סמנכ"לית ג'נסיס תיירות, זהר דינור סמנכ״לית משאבי אנוש של ג׳נסיס ואיתן יריב מנהל הפיתוח העסקי של ג'נסיס תיירות.

זאב הורן. צילום: יח״צזאב הורן. צילום: יח״צ

 

 

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ג׳נסיס תיירותזאב הורן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: