תל אביב 24°c
ניו יורק 19°c
לונדון 9°c
פריז 12°c
ברלין 14°c
אתונה 19°c
לרנקה 21°c
אא

״חופשה בהפתעה״: המרכז למטייל תאילנד מציעים עד 50% הנחה על חופשה ספונטנית

סוכנות הנסיעות המומחית לתיירות בתאילנד, משיקה חבילת ״חופשה בהפתעה״ בה משפחות ספונטניות יקבלו עד 50% הנחה על החופשה לתאילנד, כשכל תכנית הטיול תורכב ע״י המומחים של המרכז ותיחשף להם רק ביעד

צילום: depositphotos צילום: depositphotos

המרכז למטייל תאילנד, המתמחה לתאילנד, מציעה שירות ייחודי למשפחות הרפתקניות וספונטניות.

במסגרת ״חופשה בהפתעה״ יוכלו משפחות לקבוע תקציב יעד לחופשה בתאריכים נבחרים מראש, להזמין טיסות באופן עצמאי, להשאיר את תכנון הטיול לסוכנות הנסיעות ולחסוך עד 50% מעלות החופשה.

כל פרטי החופשה, החל מהטיסות דרך מקומות הלינה ועד לאטרקציות בדרך, ייקבעו ע״י צוות המומחים, בהתאם לתקציב ולאופי המשפחה והכל בהפתעה מוחלטת.

על מנת להשתתף בחבילת ״חופשה בהפתעה״ יכולות משפחות עם ילדים להגיש בקשה באתר החברה, לקבוע תקציב, להזמין טיסות באופן עצמאי ולארוז מזוודות.

מכאן המסלול נקבע כולו ע״י צוות המרכז למטייל תאילנד בהתאמה לאופי הלקוח ותוך חסכון של עד 50% מעלות החופשה, מנקודת היציאה מהארץ ועד לחזרה כולל טיסות, בתי מלון, מסלול מותאם אישית, אטרקציות, מסוקים ועוד.

אורי חלמיש, סמנכ״ל השיווק של המרכז למטייל תאילנד: ״לאחר למעלה מ-20 שנה בהם הטסנו מיליוני ישראלים לתאילנד, ותכננו חופשות מושלמות לאלפי משפחות, אנחנו בטוחים ביכולות שלנו ובמקצועיות של הצוות לתכנן כל חופשה גם אם היא בהפתעה על הצד הטוב ביותר, גם מבחינת המחיר וגם מבחינת החוויה.״

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תאילנד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: