אא

בהשקעה של כ-50 מיליון ש"ח: מלון קונספט למשפחות יוקם לראשונה בקריית מוצקין

ממש מלונות מקבוצת שתית זכתה במכרז רמ"י להקמת מלון ראשון בקרית מוצקין. היא מתכוונת לבנות מלון ידידותי לילדים ומשפחות בהשראת "יורודיסני", ותשקיע בפרויקט כ-50 מיליון ש"ח

מלון ייעודי למשפחות. צילום: שאטרסטוק מלון ייעודי למשפחות. צילום: שאטרסטוק

ממש מלונות מקבוצת שתית זכתה במכרז של רמ"י (רשות מנהל מקרקעי ישראל), להקמת בית מלון ראשון בקרית מוצקין.

בית המלון יכלול כ-120 חדרים ויוקם על שטח של 3.5 דונם. עלות הקמת המלון היא 4.5 מיליון ש"ח, והחברה מתכוונת להשקיע בפרויקט כ-50 מיליון ש"ח נוספים.

בית המלון שיוקם יהיה בקונספט ייחודי המותאם למשפחות, בסגנון "יורודיסני". בכל חדר תהיה דמות של דיסני, ובלובי ובמסדרונות יהיו הולוגרמות תואמות. הוא ממוקם בצמוד לגן החיות ולתיאטרון מוצקין, ובמסגרת שיתוף הפעולה יוצגו בו הצגות מיוחדות המותאמות לילדים. 

בנוסף, למלון יהיה ערך מוסף גם בתחום הכנסים. כיום, אין בית מלון באזור שיכול לארח כנסים ואירועים, ולכן המלון יהיה מותאם לעסקים. במלון יבנו גם בריכה וספא ייעודי, הן להורים בסופי השבוע, והן לאנשי עסקים שיתארחו באמצע השבוע.

שלום שטרית, בעלי חברת שתית, מתאר את חשיבות המלון: "אנחנו ממשיכים את מפעל הציונות לבניית הארץ, מהצפון ועד הדרום, כחלק מהתחדשות וראייה לעתיד טוב יותר. דווקא בימי מלחמה, זה הכי חשוב לייצר דברים חדשים, שמחה ותקווה לעתיד. ילדים הם העתיד שלנו ואני מתכוון לבנות מלון שיהיה גן עדן עבורם, ולקרוא למקום פארק עדן". 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: