אא

בקשה לתביעה ייצוגית נגד אל על והנוסע המתמיד

לטענת המבקש, החברה מוחקת כביכול את יתרת היהלומים שאותם צבר חבר מועדון הנוסע המתמיד במועד שבו היא בוחנת את זכאותו למעמד וזאת על פי הנטען שלא כדין וללא עיגון בתקנון

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

אל על הודיעה לבורסה כי התקבלה במשרדיה בקשה לאישור תובענה כייצוגית אשר הוגשה כנגדה וכנגד אל על הנוסע המתמיד בע"מ שהוגשה בבית המשפט המחוזי בתל-אביב-יפו.

בבקשה נטען, כי חברי מועדון הנוסע המתמיד צוברים "יהלומים" משני מקורות – רכישת כרטיסי טיסה לטיסות החברה או שותפיה וכן באמצעות שימוש בכרטיסי אשראי בהם שותפה החברה והידועים ככרטיסי Fly Card Premium. לטענת המבקש, החברה מוחקת כביכול את יתרת היהלומים שאותם צבר חבר מועדון הנוסע המתמיד במועד שבו היא בוחנת את זכאותו למעמד וזאת על פי הנטען שלא כדין וללא עיגון בתקנון.

לטענת המבקש, קמה לו ולחברי הקבוצה שייצוגה מבוקש עילות תביעה שונות, ובין היתר, מכוח חוק הגנת הצרכן, תשמ"א-1981 וחוק עשיית עושר ולא במשפט, תשל"ט-1979.

הקבוצה שייצוגה התבקש הוגדרה בבקשה כ"כל חבר מועדון הנוסע המתמיד שבמועד בחינת מעמדו (בין אם מעמדו הועלה, נשמר או הורד) מחקה לו מי מהמשיבות מחשבונו יהלומים ו/או נקודות למעמד מעבר למספר היהלומים/הנקודות למעמד שנדרש למעמדו החדש וזאת בתקופה שתחילתה שבע שנים טרם הגשת בקשת האישור ועד לאישור התובענה כייצוגית" .

לטענת המבקש, החברה מחקה לו כביכול 2,561 יהלומים, ועל פי תחשיב שערך הנזק האישי הנטען שנגרם לו בשבע שנים עומד על סך של 6,447 שקל. הנזק הנטען לחברי הקבוצה הוערך על ידי המבקש בסכום של 800,000,000 שקל

תגובת אל על: ״החברה תלמד את הבקשה ותגיש את תגובתה לבית המשפט כנדרש".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלתביעה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: