אא

ארוחות השפים של ג'וני ווקר

טעם האומאמי מעולם לא היה נחשק יותר. מזקקת ג'וני ווקר משיקה ג'וני ווקר בלו לייבל אומאמי עם השפים הכי טובים בארץ

עולם של טעמים, ג'וני ווקר אומאמי, אמיר יעקובי עולם של טעמים, ג'וני ווקר אומאמי, אמיר יעקובי

אומאמי הוא כינוי יפני שמתאר את הטעם החמישי הנחשב לטעם המייצר חשק עז לעוד ולכן אין איש קולינריה או אלכוהול שלא מנסים לזקק אותו.

ד"ר אמה ווקר, המאסטר בלנדרית המפורסמת של ג'וני ווקר החליטה להרים את הכפפה ויצרה עם שף המישלן, שאוהב לפרוץ גבולות קולינריים כדי לייצר וויסקי שנוגע בגבולות המסתוריים של האומאמי.

השניים בחנו מעל ל- 25 אלף חביות רבות כדי לבחור את החבית היחידה בעלת פרופיל הטעמים אותם הם מחפשים, פרופיל טעמים קולינרי אלכוהולי ששובר גבולות, שילוב בין המעושן לווניל למלוח, סחרור חושים של טעמים. וזה מה שהם קיבלו.

עולם של טעמים, ג'וני ווקר אומאמי, צילום דיאג'ועולם של טעמים, ג'וני ווקר אומאמי, צילום דיאג'ו

השף קאי, "התוצאה הסופית היא ביטוי מורכב של הפרשנות שלי לאומאמי. הוא מכיל איכויות מסתוריות שמגרות את החושים וחושפות טעם עשיר, נעים, מורכב ועם הרבה עומק לחוויה עשירה ומיוחדת של שתיית ויסקי סקוטי".

את הוויסקי המעולה הזה השיקו בארץ בסדרת ארוחות עם השפים הכי טובים והכי יצירתיים שיש לנו מחיים כהן דרך יוסי שיטרית ועד יובל בן נריה.

עולם של טעמים, ג'וני ווקר אומאמי, אמיר יעקוביעולם של טעמים, ג'וני ווקר אומאמי, אמיר יעקובי

כל שף לקח את הוויסקי למחוזות הקולינריים שלו וייצר ארוחה מפוארת ויוקרתית שתשלב מנות עשירות בטעמים לצד לגימות מאותו וויסקי וקוקטיילים הבנויים מג'וני ווקר כחול. הארוחות יביאו לידי ביטוי את פרשנותם הקולינרית לטעם האוממי בתפריט טעימות ייחודי בן 8 עד 10 מנות. כל שף בנה תפריט טעימות חד פעמי בו המייצר שילוב מרתק של טעמים, טכניקות בישול ויצירתיות קולינרית בהשראת טעם ה- Umami.
התפריט יציע לסועדים מגוון התנסויות בוויסקי אומאמי מצורת הגשה המסורתית ועד להתנסויות חדשות ומפתיעות תחת הקונספט של מנות המבטאות אדמה, מים ורוח.
בנוסף, בכל תפריט ישולב "KARAT CAVIAR" היוקרתי, אחד ממותגי הקוויאר המובילים בעולם, גאווה ישראלית מקיבוץ דן, עסק שנפגע כתוצאה מהלחימה בגבול הצפון.

לדוגמא השף חיים כהן אירח את השף רוקו לארוחה המשלבת מערב ומזרח, דגים נאים לצד בשר, אורז יפני יוקרתי ובשר סרטנים לצד טרטר בקר עשיר. ניגירי עם שמן זית מקומי לצד שיפוד לוקוס ועוד יתירות כמו שרק חיים כהן יודע לייצר .
מנות כאלו לקחו את הוויסקי של ג'וני ווקר אומאמי לקצוות מופלאים.

ומה עם הוויסקי עצמו?

הג'וני ווקר בלו אומאמי הוא קודם כל וויסקי נהדר בפני עצמו. האף מתמלא בריחות עזים מתיקות נעימה אבל עם רמיזות למשהו מלוח מתובל ברקע. בפה הוא מאוזן בצורה מופלאה, שילוב מסקרן בין הדריות עשירה, למתיקות קרמלית של קליה, מעט מליחות ואפילו בשרניות מחוספסת.
וויסקי שיתאים נהדר עם אוכל מתובל, מורכב, כזה שמעצים מנות.
זו מהדורה מוגבלת ובהתאם המחיר שנע באיזור ה- 1100 שקלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: