אא

בבקה בייקרי מתחדשת: סניף קטן ואינטימי בת״א שהוא אחד הטעימים והכיפיים מכל הסניפים

הוא קטן וחמוד, מאד אינטימי, כמה כסאות בחוץ, בר קטן פנימי ודלפק שמצליח להכיל בתוכו עולם של פחמימתי ומנחם. ולכל הכיף הזה מצטרפים טוסטים מושחתים ומאפי קרואסון מלוחים ששווה בשבילם להכנס לפקקים של תל אביב. מילה שלי

בבקה בבקה

אני בטוחה שמתישהו בשבע השנים האחרונות מצאתם את עצמכם זוללים איזו פחמימה טעימה באחד מסניפי בבקה. אם לחמניית פרעצל מושלמת, או מאפה שוקולד מושחת, אם כריך מלא בדברים טעימים או בבקה שמרים מלאה בריקוטה טריה.

האחיות קורל ושיר גורן שבקושי בנות 30 וקצת , הן סיפור הצלחה שרק אפשר לקנא ולפרגן לו. במקום לצאת לטייל בעולם ולבלות הן פשוט אפו, לשו וייצרו שפע של מאפים וסניפים מושחתים.

אבל אני פה לספר לכם על הסניף החדש שלהם בגלל שהוא אחד הטעימים והכיפיים מכל הסניפים. קודם כל הוא קטן וחמוד, מאד אינטימי, כמה כסאות בחוץ, בר קטן פנימי ודלפק שמצליח להכיל בתוכו עולם של פחמימתי ומנחם. ולכל הכיף הזה מצטרפים טוסטים מושחתים ומאפי קרואסון מלוחים ששווה בשבילם להכנס לפקקים של תל אביב. מילה שלי

אימרו לי איזה מאפה אתם ואומר לכם מי אתם

הויטרינה הקטנה עושה חשק להכל. יש בה את הביסים הנהדרים הקבועים של בבקה, אותם פרעצלים כיפיים ודחוסים, ממולאים בסלט ביצים כתמתם או שפע של גבינות שמנמנות ומגוון של מאפים שחומים מתוקים ומלוחים.
אבל השוס האמיתי פה מגיע בשתי קונפיגורציות פחמימתיות, האחת בדמות תפריט טוסטים חם (38-34 שקלים), ואין אחד מאיתנו שלא אוהב טוסטים. הרי זה כמו שניצל- משהו שכולם אוהבים.
תמצאו פה טוסט אבוקדו עם גבינת שמנת, פסטו, אבוקדו, ממרח עגבניות מיובשות וגאודה/ "טוסט פופאי" עם תרד, גבינת המאירי וגאודה וטוסט קפרזה על בסיס אותם פרעצלים, ועם מריחת פסטו ושפע של מוצרלה פרסקה ועגבניות. הכל מתחמם בתוך תנור קטן וממזר שיודע להפוך את הכל לפריך ושחום.

טוסטים רבותי טוסטים צילום יעל רייףטוסטים רבותי טוסטים צילום יעל רייף


הרי מי לא אוהב טוסטים?
זה בדיוק כמו שניצל, ביס שכולם אוהבים
ואפשר לאכול בכל רגע נתון

השוס השני הוא ה"ברוקסון"- בצק של קרואסון מלופף סביב מילוי עשיר במיוחד של תרד עם גבינת המאירי נפלאה וגאודה או עם אותה גבינה נהדרת , ארטישוק ותרד. המינון העשיר של המילוי בתוך אותו בצק מדופדף מייצר ביס מטורף שמשכיח כל נקיפת מצפון שמנסה להתפרע.

שובב וטעים. בבקה. צילום אוסנת גואטהשובב וטעים. בבקה. צילום אוסנת גואטה

לכל הכיף הזה מצטרף קפה נהדר אבל הביסים הקטנים, השירות המעולה והחוויה האינטימית הם אלו שהופכים את הסניף הזה לפינת חמד מושחתת שאתם חייבים לעצמכם.

בבקה בייקרי, דיזנגוף 274 בתל אביב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינרי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: