אא

מצטיינת: חב׳ SkyUp האוקראינית תפעיל 3 ממטוסיה עבור ענקית התעופה לטיסות באירופה

לאחר שנאלצה להפסיק את פעילותה בעקבות הפלישה הרוסית בפברואר 22, החברה האוקראינית לא עוצרת וחותמת עתה על הסכם חכירה רטובה במסגרתו תעמיד לרשות Wizz air שלושה מטוסים לפעילות קבועה במדינות אירופה

SkyUp. צילום: Shutterstock| SkyUp. צילום: Shutterstock|

חברת התעופה האוקראינית SkyUp Airlines, חתמה על חוזה עם חברת Wizz air ההונגרית לשנה, עד ה-31 במרץ 2025.

על פי החוזה שלושה מטוסי SkyUp יוחכרו בחכירה רטובה לוויז אייר.  שניים מהמטוסים הללו ייוצבו ויפעלו מבוקרשט (OTP) ומוורשה (WAW). 

חכירה טובה בענף התעופה הינה נפוצה בעולם ובמסגרתה חברה אחת מעמידה לרשות חברת תעופה שניה מטוס וצוות דיילים וטייסים לפעילות שוטפת. במקקרה הנוכחי כאמור Skyup תעמיד את המטוסים לרשות וויז אייר כולל צוות האוויר למשך שנה. גם בישראל המהלך מקובל ומי שבולטת בשנים האחרונות בנתב״ג עם הסכמי חכירה רטובה בנתב״ג היא חברת Smartwings מעניקה שירותים אלו לכל חברות התעופה הישראליות.

צילום: shutterstockצילום: shutterstock

 
"פיתוח התחבורה במסגרת חוזי ACMI (חכירה רטובה)  הוא כיום מרכיב מרכזי באסטרטגיית הפיתוח שלנו. החתימה על החוזה עם Wizz Air היא שלב חשוב עבורנו מכיוון שכבר יש לנו ניסיון טוב בשיתוף פעולה עם החברה. זה שוב מאשר ש-SkyUp הינה שותפה אמינה לחברות המובילות באירופה בתחום התחבורה האווירית ויכולה לספק רמה גבוהה של בטיחות ואיכות שירותים", אומר Dmytro Sieroukhov (דמיטרו סיירוכוב), מנכ"ל SkyUp Airlines.
 
"אנו שמחים להכריז על השותפות שלנו עם SkyUp. המחויבות שלהם למצוינות תפעולית ומסירותם לשמירה על סטנדרטים גבוהים של בטיחות ומקצועיות עולים בקנה אחד עם הערכים שלנו, כפי שהוכח בהסכמים הקודמים שלנו עימה. הקיץ הזה אנו שואפים לגבהים חדשים כאשר אנו משתפים פעולה עם SkyUp כדי לספק שירות יוצא דופן לנוסעים שלנו", אומר Mauro Peneda, מאורו פנדה, ראש מרכז בקרת התפעול ב-Wizz Air.
 
כאמור לאחר תחילת הפלישה של רוסיה לאוקראינה בחודש מרץ בשנת 2022, SkyUp™ החלה בפיתוח של כיוון עסקי חדש - הפעלת טיסות עבור חברות תעופה אחרות תחת התנאים של חוזי ACMI. רשימת חברות התעופה איתן SkyUp™ כבר שיתפה פעולה כוללת את Tunisair, FlyOne, HiSky SRL, HiSky Europe SRL, Wizz Air Malta, Wizz Air Abu Dhabi, Corendon Dutch, Tailwind Airlines ו-FlyEgypt.

בקיץ 2023, ch-aviation כללה את SkyUp Airlines ברשימת 20 ספקי השירות הגדולים של ACMI במרחב האווירי האירופי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SkyUpWIZZ AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: