אא

הלהיט החדש של מלונות היוקרה במיקונוס? Amyth - Mykonos Super Paradise

קבוצת המלונות Thanos, שבבעלותה מלונות יוקרה בקפריסין השכנה וביניהם Anassa Hotel, Almyra Hotel ו- Annabelle Hotel תשיקה ב-1 במאי מלון יוקרה חדש באי מיקונוס שביוון. בשנה שעברה השיקה הרשת בהצלחה מלון נוסף במיקונוס תחת המותג החדש שלה: Amyth Hotels

Amyth of Mykonos Super Paradise. צילום: Thanos Hotel Amyth of Mykonos Super Paradise. צילום: Thanos Hotel

לאחר השקה מוצלחת של מותג המלונות Amyth Hotels בשנת 2023 באיוס סטפנוס (Ayios Stephanos) במיקונוס יוון, קבוצת Thanos Hotels חושפת את התוספת החדשה שלה לאוסף של AmythMykonos Super Paradise.

המלון החדש ממוקם באחד המיקומים הפופולריים ביותר של האי מיקונוס והוא אתר נופש משופץ לחלוטין ובו 50 חדרים, סוויטות ווילות מרשימות ומעוצבות.

Amyth of Super Paradise יכיל כאמור-50 חדרים וסוויטות מעוצבים בקפידה, שתי מסעדות, מתקני טיפול, בוטיק ומתקני כושר.

צילום: Thanos Hotelsצילום: Thanos Hotels

אפשרויות הלינה נעות בין חדרים בגודל של 25 מ"ר עד לסוויטות רחבות ידיים בשטח של עד 110 מ"ר, רבות כוללות בריכות פרטיות וג'קוזי באוויר הפתוח.

״לחברה יש תוכנית התרחבות לקולקציית מלונות Amyth, בעקבות אותה פילוסופיה של מלונות אולטרה-אישיים המהדהדים את הקצב והרוח של החיים המקומיים״ מציינים מטעם קבוצת טנוס.

 ואם זה לא מספיק, בניקוסיה בירת קפריסין ייפתח השנה - Amyth of Nicosia כבר בסתיו 2024, כמו גם מלונות נוספים של Amyth ביוון במהלך 5 השנים הקרובות.

Thanos Hotels מחזיקה במבחר מרשים של מלונות יוקרה וביניהם מלון Anassa בלאצ׳י (הסמוכה לפאפוס) שבקפריסין, מלון מוכר כאחד ממתחמי היוקרה והנופש הטובים באירופה ושני מלונות יוקרה נוספים בפאפוס: מלון אלמירה (Almyra Hotel) ומלון אנאבל Annabelle Hotel הסמוך' גם הוא נושק לטיילת היפה של פאפוס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: יווןמלונאות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: