אא

לאור המצב הביטחוני: חברת התעופה SWISS משעה טיסותיה לישראל עד ה-15 באפריל

בהודעת החברה נכתב כי: "בטיחות הצוותים והנוסעים שלנו עומדת בראש סדר העדיפויות"

SWISS. צילום: shutterstock SWISS. צילום: shutterstock

SWISS משעה טיסותיה לתל אביב עד ה-15 באפריל.

בהודעת החברה הלילה (א') צויין כי: "לאור ההתפתחויות האחרונות במזרח התיכון, החלטנו להשעות את פעילות SWISS לתל אביב וממנה עד ה-15 באפריל. ב-SWISS בטיחות הצוותים והנוסעים עומדת בראש סדר העדיפויות.

ל-SWISS שבעה עובדים בתל אביב, שאחראים על הטיפול במטוסים ובטיסות ואנו בקשר מתמיד עמם.

אנו ממשיכים לעקוב מקרוב ככל האפשר אחר המצב במזרח התיכון. המומחים שלנו בוחנים כל העת את כל המידע הזמין, וכן נמצאים בקשר הדוק וקבוע עם כל הרשויות הרלוונטיות הן מקומית והן בשוויץ.

אנו מצטערים על אי הנוחות שעלולה להיגרם ללקוחותינו עקב המצב. כמו כן, אנו יוצרים קשר באופן יזום עם אותם לקוחות שכבר הזמינו טיסות לתל אביב וממנה וכעת טיסות אלה בוטלו. מיותר לציין שלקוחות אלה יוכלו לבצע שינוי בהזמנה ללא תשלום למועד נסיעה מאוחר יותר או לקבל החזר מלא על הכרטיס." נכתב בהודעה.

מוקדם יותר הערב (שבת) הודענו כי אוסטריאן איירליינס ביטלה את טיסתה הלילה (בין שבת לראשון) לת"א לאחר שקבוצת לופטהנזה הודיעה כי השעתה את טיסות הלילה של הקבוצה לת"א עד ה-14 באפריל כולל.

בנוסף מעדכנת החברה כי בעקבות המתקפה של איראן נגד ישראל, כל מטוסי SWISS נמנעים ממעבר במרחב האווירי של איראן, עיראק וישראל. כתוצאה מכך, לטיסות מדלהי (LX147) וסינגפור (LX177) לציריך נתיבים ארוכים מהרגיל. שתי הטיסות יבצעו עצירת תדלוק בווינה בדרכן לציריך. המשמעות היא שהן יגיעו לציריך באיחור של מספר שעות. "אנו נמצאים בקשר רציף עם טייסי כל המטוסים באוויר ומספקים לצוותים מידע באופן שוטף." צויין בהודעת החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: SWISSקבוצת לופטהנזה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: