אא

בהשקעה של כחצי מיליון שקל: רשת בתי הקפה פותחת מחדש את הסניף בשדרות

לאחר כחצי שנה של מלחמה, רשת קפה גרג פותחת מחדש את הסניף בעיר הדרומית. כאות הזדהות עם משפחות החטופים, יוצב בסניף שלט - ״BRING THEM HOME״. בסניף המחודש, השקיעה הרשת כ-550 אלף ש״ח

צילום: אסף לוי צילום: אסף לוי

רשת קפה גרג פותחת את הסניף המחודש בעיר שדרות, לאחר יותר מחצי שנה של מלחמה.

הסניף המחודש והכשר למהדרין ממוקם במול 7, והוא משתרע על שטח של כ200 מ״ר, עם כ-100 מקומות ישיבה. כאות הזדהות עם משפחות החטופים יוצב בסניף שלט עם הסיסמא להשבת החטופים: ״BRING THEM HOME״ לצד הסרט הצהוב.

צילום: אסף לויצילום: אסף לוי

הסניף בשדרות מציע תפריט חדש, הכולל מגוון עשיר של מנות לכל המשפחה וביניהן:

- ארוחת בוקר יווני ב-63 ש״ח - ביצי עין מוגשות על טירופיטה גבינות ותרד, מוגש לצד סקורדלייה שקדים, לאבנה געלה וסלסת עגבניות, צפתית דבש וסלט יווני.

מנת וופל אמריקאי ב-54 ש״ח - קריספי וופל, בצל פטריות מוקפצות, רוטב 4 גבינות, ביצים עלומות ובצל ירוק, מוגש עם סלט לבחירה.

- מנת וופל נורווגי ב-69 ש״ח - קריספי וופל, סלמון מעושן, תרד ובצל מוקפצים בחמאה ורוטב גבינות, ביצי עין ובצל ירוק, מוגש עם סלט לבחירה.

מנת טרטר חציל ב-43 ש״ח - חציל שרוף, בולגרית, סלסת עגבניות, טחינה, קראנץ׳, קינואה, צנונית, בצל ירוק ופטרוזיליה מוגש עם לחם הבית.

בין המנות האחרונות בגרג שדרות ניתן למצוא: מלפיי ב-43 ש״ח - שכבות של בצק עלים, קרם וניל, אבקת סוכר ורוטב קרמל חם, ופחזניות הפוכות עם קרם מסקרפונה עשיר, אבקת סוכר ורוטב קרמל.

צילום: אסף לויצילום: אסף לוי

״כרשת קפה ישראלית- פטריוטית, אנו גאים בכך שחצי שנה לאחר שסניף גרג בשדרות ניסגר, כתוצאה מהמתקפה הרצחנית של החמאס, הצלחנו לפתוח סניף מחודש ומושקע לאחר שיפוץ מאסיבי, בעיר שדרות, בה רוב התושבים עזבו. כמו כן, הצלחנו לגייס עובדים משדרות והסביבה בימים לא קלים ואנו מקווים שגרג יחזור להיות מקום מפגש ובילוי לתושבי שדרות ועוטף עזה ושיחזרו מהר לשגרה שקטה מבורכת״, כך מציינים יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי מבעלי גרג.

עוד הוסיפו הבעלים: ״כאות הזדהות עם משפחות החטופים החלטנו כי יוצב בסניף שלט ענק עם סיסמת השבת החטופים: BRING THEM HOME (תחזירו אותם הביתה), לצד הסרט הצהוב לחופש. השלט יהווה אזכור יומי לכולנו כי אחינו ואחיותינו עוד מוחזקים ביידי חמאס בעזה ואנו לא נוריד אותו עד שאחרון החטופים ישוב לביתו״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריקולינריהמלחמה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: