אא

משולש של חמץ: 8 פיצות מומלצות ולוהטות בשרון

רגע לפני הסדר: אם אתם לא שומרי כשרות וגם אם כן - בחול המועד היכולת לנגוס בפחמימה בצקית כהילכתה פוחתת משמעותית. אז שנייה לפני פסח, הנה כמה פיצריות מומלצות בשרון שיעשו לכם חשק להזמין ע-כשיו!

פאצו פאצו

פיצה היא החיים עצמם. היא גם רכה ומנחמת וגם קראנצ'ית ונגיסתית. היא מלאה בדברים טעימים והופכת כל יום ליום הרבה יותר טוב. ולמרות שלא מעט פיצריות מצאו את המתכון לבצק כשר, עדיין בחול המועד האפשרויות לזלול פיצות תפוחות עם בצק מושלם ותועפות גבינה נמסה, פוחתות משמעותית.

לכן אנחנו אומרים: צאו לזלול כי מחר אוכלים מצה. או במילים אחרות, בואו נצא להתמלא מפיצה כמו שצריך ואז נתאפק שבוע. הנה כמה פיצריות מעולות בשרון שיספקו לכם את הביס המיוחל:


שבתאי // כפר וויתקין

מעל עשור ששבתאי מצליח לייצר פיצות ענקיות וכיפיות לכל המשפחה ולכל אירוע. בלי השואו של מחמצות ושפים מוכרים, הכל מתרכז באווירה הקלילה והלא מכופתרת ובפיצות מעולות עם בלנד גבינות שמשלב גם גבינות צאן לטוויסט.

כיום יש כבר שלושה סניפים (אבן יהודה וקיסריה) ובכולם ניתן להנות משפע של תוספות לא שגרתיות כגון פירות ים, קרבונרה, טונה אדומה, פפרוני, חזה אווז מעושן, עוף צלוי, גבינת מנצ'גו, פרומעז', פטה, פטה טבעונית, ובצק יחסית דק שאפילו מגיע ללא גלוטן.

 

דולצ'ה פיצה // רעננה

דולצ'ה הוא מסוג המקומות שהכל שם מושלם.

תפריט מדוייק, לא מתפרע, הכל באיכות הכי גבוהה, הכל נעשה מדוייק ולכן הכל טעים. אבל ממש ממש טעים. הבצק של דולצ'ה עובר התפחה של 48 שעות והוא כמו עננה ריחנית ושחומה.

דולב אללי ומורן התחילו את דרכם יחד באירועים בהם הגישו פיצות נפוליטניות מטאבון נייד. זה היה עניין של זמן עד שהם הבינו שהם חייבים לעשות מזה משהו קבוע.

את הלימודים הם עשו באיטליה אבל את המקום הם פתחו דווקא ברעננה בידיעה שהעיר הזו זקוקה לכמה ביסים טובים. השמועה התפשטה והאנשים החלו להגיע.

אמנם הם מגישים גםפסטות וסלטים ועוד אבל העיקר פה הוא פיצות נאפוליטניות שמנמנות, מבצק מחמצת שנעשה מקמח איטלקי ונאפה בטאבון ועליו מגוון עשיר של תוספות , אנשובי ואורגנו, תערובת גבינות כולל עיזים, קרם שום קונפי, קממבר ופקאן ועוד. אה, ואומרים שיש להם את הטירמיסו הכי טוב בארץ.

דולצ'ה דויד מויאלדולצ'ה דויד מויאל

לה קאפה // כפר סבא

העולם מתחלק לחובבי הפיצה העגולה הנאפוליטאנית ולאלו כמוני שמתים על הרומאית, המרובעת, הקראנצ'ית. בדיוק כמו בלה קאפה בכפר סבא, הפיצריית שף השכונתית של מורם מירלמן.

התוספות משתנות כל הזמן אבל תמיד תמצאו פה היילטים שיש להם מעריצים שבאים מרחוק. סלסיצ'ה, סרדינים ופפרוני חריף הם רק חלק מהתוספות המעניינות, יש גם סטראטאצ'לה עם בלסמי, חצילים ובולגרית, קורנדביף על מלא גבינות, תפו"א עם בצל ירוק וגאודה ועוד שפע של אופציות מושחתות וזה עוד בלי לדבר עם הכריכים.

קראנצ'י ומושחת , לה קאפה . דויד מויאלקראנצ'י ומושחת , לה קאפה . דויד מויאל

נונו | רמת השרון

נונו האהובה מהוד השרון (וגם בכפר סבא ובהרצליה), מאכילה את הסביבה בפחמימות משובחות ומנחמות כבר לא מעט שנים. לפיצה שלהם יש לא מעט מעריצים ויש לזה לא מעט סיבות - הבצק המושלם והתפוח עם הקראסט בתחתית, תנור העצים האיטלקי שנותן לפיצה טעם מעושן ושפע התוספות האיכותיות שיש מעל הפיצה.

תוכלו להנות משילובים מושחתים כגון סלמי כפרי עם גבינות ותבשיל פלפלים איטלקי ופלפל חריף, עגבניות מדורה עם מוצרלה, אורגנו ופטה ואפילו תערובת גבינות מושחתת עם  סרדינים ותפו"א. שמח בפה כמו שנאמר.

אימפריית פחמימות. נונו. דניאל לילהאימפריית פחמימות. נונו. דניאל לילה

Pazzo | רעננה

פאצו היא הרבה יותר מעוד פיצרייה, זהו בר שמח של פיצות, קוקטיילים, מוזיקה ואנרגיות. תוסיפו לסיפור הזה שכל הפיצות נאפות בטאבון לבנים ומלאות בניחוחות איטלקיים וקיבלתם נוסחא מנצחת לבילוי טעים ושמח בערב.

התפריט לא מתפרע ונותן לפיצה את הכבוד. אבל עדיין תמצאו פה שילובים מסקרנים כגון מוצרלה, מיקס פפרוני וריבה, מוצרלה, נקניקיית עגל, גאודה, פפרוני, חזה אווז וחלפיניו או קרם פרמז׳ן, מוצרלה, פסטו, תרד, ריקוטה, בולגרית ופרמז׳ן. הכל על הבצק המושלם של פאצו. לא לוותר על קוקטייל!

פאצו אפיק גבאיפאצו אפיק גבאי

מוצ'ה // כפר סבא

אם יש משהו שאי אפשר לפספס וכנראה שתתמכרו אליו, זה השוליים התפוחים בטירוף של הפיצה המעולה של מוצ'ה. בצק מחמצת וטאבון איטלקי לוהט הם רק חלק מהקטע. מה שמיוחד פה הן התוספות הלא שגרתיות שתקבלו על הפיצה שלכם - חמאת תירס, בצל על הגריל, קרם פרש, רוטב בצל שחום, חמאת עגבניות הן רק חלק מכל הכיף.
את מוצ'ה תוכלו למצוא ברמת גן ובנתניה.

מוצ'ה אפיק גבאימוצ'ה אפיק גבאי

פיצה סלייס | רמת השרון

תנו כבוד למבוגרים, כי הם עושים את זה עדיין טוב לאללה. הפיצרייה הקטנה והמיתולוגית הזו, פועלת מעל ל-32 שנה והיא חלק בלתי נפרד מהנוף הרמת שרוני.

יש לה את הבצק הייחודי שלה עם הקראסט הנהדר בתחתית והרכות הזו בביס ואפילו פיצה טבעונית מעולה עם ממרח קשיו שמכינים במקום. הבצק הרך ורוטב העגבניות העדין והפיקנטי עושים את ההבדל. בנוסף לפיצות הרגילות מגישים במקום גם פיצה טבעונית עם ממרח קשיו או אגוזי מלך בתוצרת עצמית. לצד שילובים מושחתים של שינקן, פפרוני , גבינות ואפילו אננס. 

לצד כל זה הכל מתומחר בשפיות שיש רק לפיצריות וותיקות - משפחתית ב-86 שקלים וענקית ב-98 שקלים. מה צריך יותר מזה?

וותיקים וטעימים. פיצה סלייס. דויד מויאלוותיקים וטעימים. פיצה סלייס. דויד מויאל

פיצה zaza | הוד השרון

זוכרים שאמרתי קודם שאני אוהבת יותר פיצות רומאיות? אז הפיצרייה הנהדרת והוותיקה הזו אופה כבר מעל לעשור פיצות רומאיות במגשי ענק, עם בצק לא עבה ולא דק מידי, רוטב מעולה ומלא טופינג כיפיים ומיוחדים לצד הקלאסיים.

מה תמצאו: בייקון בשמל ומוצרלה מעושנת, בטטות צלויות ברוטב שמנת, ארבעה סוגי בצלים וגבינה מלוחה וכמובן הקלאסיים.

פיצה זזה , יחצפיצה זזה , יחצ

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: פספורט קולינריפסח

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: