אא

מאלבניה באהבה: בכירי ענף התיירות נטלו חלק באירוע לקידום התיירות מישראל ליעד האטרקטיבי

חופי ים איכותיים, צלילה וספורט ימי, טיולים בהרי האלפים, טיול ג'יפים ואופנייים, תרבות והיסטוריה מרתקת: אלבניה הוצגה באירוע כיעד מוביל לתיירות הישראלית לשנה הקרובה וזאת במיוחד לאור השינוי במפת יעדי התיירות של הישראלים בעקבות אירועי החודשים האחרונים

במרכז בלבן: שגרירת אלבניה, לאופר וסנילביץ. צילום: טרנובה נציגויות במרכז בלבן: שגרירת אלבניה, לאופר וסנילביץ. צילום: טרנובה נציגויות

אירוע מיוחד לקידום התיירות מישראל לאלבניה התקיים ביום חמישי האחרון בהוד השרון, בהשתתפות בכירים בענף התיירות מאלבניה, שגרירת אלבניה בישראל, ובכירים רבים מענף התיירות בישראל.

באירוע הוצג הפוטנציאל הגבוה של אלבניה כיעד מוביל לתיירות הישראלית וזאת במיוחד לאור השינוי במפת יעדי התיירות של הישראלים בעקבות אירועי החודשים האחרונים.

את האירוע יזמה שגרירות אלבניה בישראל ואורגנה ע"י חברת טרנובה, המייצגת בישראל משרדי תיירות זרים וגופי תיירות.

שגרירת אלבניה בישראל, מרי קומבה, ציינה באירוע את האהדה ששוחרים האלבנים לישראל, ובמיוחד את המושג האלבני "בסה" (besa) שהוא קוד התנהגות וכבוד המחייב לעזור לזולת באשר הוא. בעקבות ערך זה, ציינה קומבה, ניצלו כל יהודי אלבניה בשואה, למעט משפחה אחת, ומשום שנתנה מחסה ליהודים, היתה זו המדינה היחידה באירופה שבסוף מלחמת העולם השניה היו בה יותר יהודים מאשר בתחילתה. 

רוצים עוד על אלבניה? צפו: אלבניה - מפתיעה, מסקרנת וזולה. פספורטTV

באירוע נטלה חלק גם מנכ"לית משרד התיירות של אלבניה, הרידה דורו, שהציגה את מגוון האפשרויות שמציעה אלבניה לתיירים הישראלים, וביניהן חופי ים איכותיים, צלילה וספורט ימי, טיולים בהרי האלפים בכל השנה, טיול ג'יפים ואופנייים ותרבות והיסטוריה מרתקות. 

ילום: Shutterstockילום: Shutterstock

מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות של ישראל, טלי לאופר, וקונסול הכבוד של אלבניה בארץ, סני סנילביץ', הרחיבו על שיתופי פעולה אפשריים עם אלבניה, שחלקם כבר מתקיימים בימים אלה.

מי שהגיע לחלוק כבוד באירוע שהתקיים כאמור בלאונג׳ בר סנילביץ המרשים בהוד השרון, היה שר התיירות לשעבר, יואל רזבוזוב, שבירך על תחילתו של שיתוף הפעולה התיירותי החדש. 

יו"ר חברת טרנובה דב קלמן, סיפר כי "אלבניה היא כיום יעד התיירות בעל הצמיחה המהירה ביותר באירופה וציין כי הטיסה הישירה עם חברת ישראייר עולה כ-250 דולר בלבד. ״אין ספק שאלבניה יכולה להיות הכוכב העולה של התיירות הישראלית, ורבים מאיתנו יעדיפו אותה על פני היעדים הקרובים של העבר", סיכם קלמן.

צילום: טרנובה נציגויותצילום: טרנובה נציגויות

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אלבניה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: