אא

שיפור המענה לביקוש לדרכונים, העסקת עובדים זרים ועוד: יעדי רשות האוכלוסין וההגירה ל-2024

אייל סיסו, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה התייחס לתוכניות שעל הפרק לשנה הקרובה וביניהן בין היתר הצורך בפיתוח מערך ביקורות גבולות מתקדם, שיפור המענה לביקוש לדרכונים, טיפול בצורך בהעסקת עובדים זרים ועוד. כל הפרטים

אייל סיסו, מנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, הציב לרשות מספר יעדים לשנה הקרובה.

על פי סיסו, יבוצע מאמץ מיוחד כדי לתת מענה לגידול המשמעותי בצורך בהעסקת עובדים זרים בענפים שבהם התירה הממשלה. כאמור, הצורך נוצר בעקבות פרוץ המלחמה והחלטת הממשלה על הפסקת העסקתם של יותר מ-100 אלף עובדים פלסטינים. לשם כך, תפעל הרשות לביצוע התאמות רגולטוריות לגיוס מהיר של עובדים עם יישום הסכמים בילטראליים קיימים לגיוס עובדים זרים וחתימה על הסכמים נוספים. 

כמו כן, יעד נוסף שהוצב הינו שיפור המענה לביקוש לדרכונים באופן בו תתאפשר זמינות גבוהה יותר של תורים להגשת  בקשה לקבלת דרכונים וצמצום זמן ההמתנה לקבלתו על ידי המבקש.

יעדים נוספים שהוצבו:

- שיפור השירות לציבור בדגש על הטמעה של אמצעים טכנולוגיים ופיתוח של שירותים דיגיטליים מתקדמים.

- פיתוח מערך ביקורת הגבולות יעיל מתקדם במטרה לשפר את יכולת הבקרה על הנכנסים לישראל ובתוך כך לשפר את השירות  לעוברים במעברי הגבול, 

- צמצום מספר השוהים הלא חוקיים והטיפול בתופעת ההסתננות, בדגש על סיוע ליציאה מרצון, הגברת האכיפה על שוהים לא חוקיים ועל מעסיקי זרים.

- שיפור השירות למעסיקים בענף הסיעוד (מטופלים ובני משפחותיהם) על ידי פישוט של תהליכים בירוקרטיים ושיפור הנגישות למידע ושירותים בנושא העסקת עובד זר בענף הסיעוד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות האוכלוסין וההגירההנפקת דרכוןדרכונים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: