בית המשפט דחה בקשה לתביעה ייצוגית נגד אל על
הטענה הייתה כי טרם רכישת כרטיסים בכמות מסוימת במסגרת אותה הזמנה, מערכות החברה מעלות את כלל הכרטיסים לרמת המחיר הגבוהה יותר
בית המשפט המחוזי מרכז דחה בקשה לאישור תובענה ייצוגית נגד חברת אל על בטענה כי טרם רכישת כרטיסים בכמות מסוימת במסגרת אותה הזמנה (לרוב מכמות של 2-3 ומעלה) מערכות החברה מעלות את כלל הכרטיסים לרמת המחיר הגבוהה ביותר, זאת
החל מהכרטיס הראשון.
הנזק הנטען שנגרם לקבוצה עמד כביכול על סך של 147,000,000 שקל.
עוד נטען בבקשה שנדחתה כי במקרים רבים החברה מציינת כי כרטיס טיסה
מסוים נמכר ב-"מחיר הזול ביותר" ואילו במצב בו מפצל הלקוח את ההזמנה, הוא
יתקל במחירים זולים יותר, כך שאין מדובר במחיר הזול ביותר כפי שמוצג בפני הצרכן.
בית המשפט דחה את הבקשה על הסף, תוך חיוב המבקש בהוצאות החברה.
בין היתר, נקבע בפסק הדין כי הבקשה מבקשת להעלות לדיון את העילה שנדונה במסגרת בקשה קודמת לאישור תביעה ייצוגית שהוגשה כנגד החברה ואשר הוכרעה באופן שנקבע בהסדר פשרה כיצד על החברה לנהוג.
התובעים יצטרכו לשלם הוצאות משפט לאל על כ-12 אלף שקל.