אא

מרחיבה פעילות טרנסאטלנטית: Aer Lingus מוסיפה טיסות חג בחורף ממנצ'סטר לאורלנדו

בנוסף לפעילותה המגוונת בבריטניה ובאירופה חברת התעופה הלאומית של אירלנד מפעילה רשת טיסות טרנסאטלנטיות ממנצ'סטר בצפון אנגליה לניו יורק, אורלנדו וברבדוס

בנמל דבלין. צילום: shutterstock בנמל דבלין. צילום: shutterstock

Aer Lingus, חברת התעופה הלאומית של אירלנד, מוסיפה טיסות טרנסאטלנטיות ממנצ'סטר לאורלנדו ללוח הזמנים שלה לחורף 2024, בנוסף לרשת פעילותה המגוונת באירלנד ובבריטניה ובמגוון יעדים באירופה.  

הטיסות החדשות של Aer Lingus יגדילו את פעילות הקו הפופולרי שלה ממנצ'סטר לאורלנדו עד 4 פעמים בשבוע בתקופת שיא החורף, עלייה מ-3 הטיסות הנוכחיות בשבוע.

הטיסה השבועית הרביעית החדשה תפעל בין ה-18 בדצמבר 2024 ל-8 בינואר 2025, כולל טיסה חדשה בחג המולד.

סוזאן קארברי, מנהלת הלקוחות הראשית של Aer Lingus, אמרה: "מהנאה משפחתית ועד לשמש חורפית, רשת מנצ'סטר של Aer Lingus מציעה משהו לכולם. זו הסיבה שאנחנו נרגשים להוסיף טיסות נוספות מצפון אנגליה לאורלנדו במהלך חופשת בית הספר של חג המולד. הטיסות הנוספות לאורלנדו ישלימו את הרשת הטרנסאטלנטית הקיימת שלנו, שממשיכה להיות פופולרית בקרב לקוחות בצפון אנגליה".

בעונת החורף הקרוב תציע החברה טיסות ישירות ממנצ'סטר לברבדוס, ניו יורק ואורלנדו, בנוסף לקווים ישירים לבלפסט ולדבלין.

כל הטיסות הטרנסאטלנטיות של Aer Lingus המופעלות ממנצ'סטר לניו יורק JFK, אורלנדו וברבדוס הן באמצעות צי מטוסי איירבוס A330 רחבי הגוף והמרווחים של חברת התעופה. הנוסעים יכולים לבחור בין טיסה במחלקת תיירים או במחלקת העסקים הסטייליסטית של חברת התעופה, המציעה מיטה שטוחה ומבחר שילובי מושבים לזוגות ולנוסעים בודדים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מנצ'סטראורלנדו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: