אא

קרוז לפסח ברגע האחרון: MSC Cruises מציעה הפלגות לחופשת הפסח

ענקית הקרוזים מציעה חופשות שיט ברגע האחרון למגוון יעדים באירופה ביניהם: ברצלונה, רומא, פלמה דה מיורקה ועוד. ״דרך מצוינת להירגע ולהתנתק יחד עם המשפחה״

צילום: יח״צ MSC Cruises צילום: יח״צ MSC Cruises

ענקית הקרוזים MSC Cruises מציעה הפלגות ייחודיות לחופשת חג הפסח.

החופשות הן למגוון יעדים אטרקטיביים ביניהם: ברצלונה, רומא, פלמה דה מיורקה ויעדים נוספים באירופה.

הפלגה של 7 לילות באוניית הפאר MSC Seaview שתצא מברצלונה בתאריך 20.04.24 ותעגון ביעדים אטרקטיביים כמו רומא, אחת הערים המפורסמות באירופה, לה ספזיה עיר צבעונית ומשגעת השוכנת בין הגבעות ירוקות וחופים שלווים, קאן, עיירה מקסימה ברביירה הצרפתית, ופלמה דה מיורקה עיר עם ארכיטקטורה נהדרת, סמטאות עתיקות, וחופים נפלאים. באוניית MSC Seaview 18 ברים, ו-5 בריכות. היא מתאימה למשפחות, ומציעה רשימת אטרקציות אדירה הכוללת את אחד מפארקי המים הגדולים והאטרקטיביים ביותר בים, המתגאה ב-5 מגלשות מים, 2 מגלשות מרוץ לאורך דופן האונייה, ומגלשת מים באורך 367 רגל עם אורות ומוזיקה מהפנטים. בנוסף, לרשות האורחים עומדים אומגה, מגרשי ספורט, פארק חבלים, מסלול באולינג, סימולטור פורמולה 1, משחקי וידאו וחוויות רבות נוספות.

מחיר לאדם בחדר פנימי זוגי: החל מ 673$

 

הפלגה של 4 לילות באוניית MSC Splendida שתצא מגנואה בתאריך 22/04/2024 ותעצור ביעדים אטרקטיביים כמו מרסיי עיר נמל תוססת וצבעונית עם היסטוריה עשירה, ארכיטקטורה מעניינת, חיי תרבות עשירים, חופים נהדרים, וכן בברצלונה עיר אירופאית עם אדריכלות מדהימה ושפע אטרקציות ומסעדות.

מחיר לאדם בחדר פנימי זוגי: החל מ 577$

 

6 לילות בים התיכון על אניית ה-MSC Fantasia להפלגה שתצא ממרסיי בתאריך 18.04.24 שתעגון ביעדים מבוקשים כמו טראגונה (ספרד) עיר מלאה באטרציות אתגריות, נוף ועתיקות, ולנסיה (ספרד) עם חופים יפיפיים וחיי לילה תוססים, גנואה (איטליה) עיר נמל עם נוף עירוני וארכיטקטורה משגעת וכן ברומא, אחת מערי הבירה היפות והמרתקות בעולם.

מחיר לאדם בחדר פנימי זוגי: החל מ- $441

 

"בהתחשב במצב בארץ, מובן שמשפחות רבות חששו לתכנן נופשים לפסח זמן רב מראש, אנו שמחים לתת מענה ולהציע בטווח זמן של שבוע מראש הפלגות לפסח במחירים נוחים לכמה מהיעדים הפופולריים ביותר שלנו, כמו ברצלונה, קאן, פלמה דה מיורקה ורומא. הפלגות אלו הן דרך מצוינת להירגע ולהתנתק יחד עם המשפחה בלי לדאוג לבישולים, אירוח, וסידורים מסובכים". מסביר אייל אטיאס, מנכ"ל MSC Cruises ישראל.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: MSC CRUISES ישראל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: