אא

לופטהנזה: הטיסות עם תא הנוסעים החדיש 'אלגריס' מתחילות להמריא ב-1 במאי

היעד הראשון יהיה ונקובר בקנדה ובהמשך גם טורונטו, שיקגו ומונטריאול. מפת המחלקות החדשות והמושבים החדשניים בעיצוב 'אלגריס' מפורטת בכל ערוצי ההזמנה של לופטהנזה

מחלקת עסקים 'אלגריס'. צילום: לופטהנזה מחלקת עסקים 'אלגריס'. צילום: לופטהנזה

לופטהנזה, שקיבלה מאיירבוס בסוף השבוע האחרון את מטוס ה-A350 החדש עם תאי הנוסעים החדישים בעיצוב 'אלגריס', הודיעה היום כי חווית הטיסה החדשה בקווים ארוכי טווח בתאי הנוסעים החדשים, תתחיל לפעול עפ"י המתוכנן שלה ב-1 במאי.

מטוס האיירבוס A350 הראשון המצויד ב'אלגריס' יטוס ממינכן לוונקובר בקנדה. היעד השני יהיה טורונטו, לסירוגין עם ונקובר בטיסות נבחרות בחודשים הראשונים. מטוסי A350 נוספים בעיצוב 'אלגריס' יפעלו גם בטיסות לשיקגו ולמונטריאול בקיץ.

לראשונה נוסעים יכולים מעתה גם לצפות במפת המושבים של כל טיסות 'אלגריס' החל מה-1 במאי בערוצי ההזמנה של לופטהנזה, עם כל המושבים המיוחדים ו-5 האפשרויות השונות במחלקת עסקים. באתר של לופטהנזה גלריית תמונות עם מידע נוסף על האפשרויות השונות ונותנת לנוסעים תמונה מפורטת של עיצוב 'אלגריס' ויתרונותיו.

נוסעים, שכבר הזמינו מקומות בטיסות אלו, יקבלו הודעה על השדרוג שלהם לתא החדש. הזמנת מקומות במחלקת העסקים החדשה היא ללא תשלום נוסף בחודשים הראשונים. הנוסעים הטסים בקווים הנ"ל יכולים לראות אם הטיסה שלהם מצוידת בתא אלגריס שלושה שבועות לפני ההמראה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לופטהנזהA350

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: