אא

מבצע פסח ללקוחות פלייקארד: צבירת פי 3 נקודות ברשתות הבינלאומיות

במסגרת המבצע החדש והמיוחד, מחזיקי כרטיס האשראי פלייקארד יהנו מצבירה מואצת של נקודות נוסע מתמיד. חלק מהרשתות המשתתפות במבצע: נייק, אפל, זארה ועוד

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

מבצע מיוחד לפסח ללקוחות פלייקארד.

מועדון הנוסע המתמיד מציע ללקוחותיו לכבוד חופשות הפסח, החל מאתמול (ג׳, 16.4.24) ועד ה-18.5.24, מחזיקי כרטיס האשראי פלייקארד של מאסטרקארד והכרטיס המשולב מאסטרקארד ודיינרס, יהנו מצבירה מואצת של פי 3 נקודות נוסע מתמיד עבור כל רכישה באחת מהרשתות הבינלאומיות שמשתתפות במבצע (בחנות הפיזית ולא באתרי האינטרנט).

הרשתות המשתתפות במבצע: נייק, סטאר-באקס, אפל, ספורה, זארה, אוישו, פריימארק, סי&איי, טארגט, גאפ ו-יונייטד קולורס בנטון.

על מנת ליהנות מההטבה יש להירשם לאתר. לאחר מכן, לקוחות פלייקארד יוכלו לערוך קניות ברשתות המשתתפות במבצע בחו"ל וליהנות מצבירה מואצת של פי 3 (המבצע בכפוף לתנאים שמופיעים באתר).

לילך בן ארצי לוי, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של מועדון הנוסע המתמיד ופלייקארד: "פלייקארד הוא כרטיס האשראי המשתלם ביותר שהופך את הקניות בארץ ובעולם לטיסות. אנחנו תמיד דואגים להעניק ללקוחותינו ערך מוסף והפעם הוספנו הטבה מיוחדת לטסים לחו"ל. הטבת הצבירה המואצת במגוון הרשתות המובילות באמצעות הטכנולוגיה של מאסטרקארד מקדמת את הלקוחות לחופשה הבאה".

איל פז, Head Of Sales במאסטרקארד ישראל מסר: "אנחנו שמחים על הרחבת שיתוף הפעולה עם פלייקארד וגאים לתת ללקוחות פלייקארד מאסטרקארד ערך נוסף בכרטיס בחופשה בחו"ל. באמצעות טכנולוגיית הצבירה של מאסטרקארד, לקוחות פלייקארד מאסטרקארד יוכלו ליהנות מצבירה משולשת ברשתות ספציפיות בצורה אוטומטית וגמישה לחלוטין".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלפליי קארד

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: