אא

בארץ או בחו״ל: הכרטיסים שכדאי לכם לקחת איתכם לחופשת האביב

מתכננים חופשה מפנקת בפסח הקרוב? אתם חייבים להצטייד בכרטיס האשראי היוקרתי הזה כשותף לנסיעה. תוכן פרסומי

קרדיט תמונה Shutterstock קרדיט תמונה Shutterstock
*תוכן ממומן ע"י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

פורים עבר, האביב מפיץ את ניחוחותיו, השמש נשארת יותר זמן בשמיים וזה אומר שמי שתגיע בקרוב זו חופשת פסח, הזמן האידיאלי לצאת לטיול, לנקות את הראש ולהנות. אז בין אם אתם נוסעים עם כל המשפחה או לבד, נוסעים לטיול בארץ או טסים ליעד שחיכיתם לו בחו״ל – הכנו לכם כמה כרטיסי אשראי שחובה שיהיו איתכם בארנק, שיעניקו לכם הטבות בכל סוג של חופשה שתבחרו.

ארזתם לבד? כרטיס אשראי פלטינה

אם אתם מתכננים טיסה לחו״ל, שווה לכם במיוחד לשים לב לכרטיס שלא רק ייתן לכם הטבות משמעותיות ושדרוגים בכל הנוגע לחופשה לחו״ל, אלא גם יעניק לכם ראש שקט עם שירות עם סיוע ייחודי הפעיל 24/7. אנחנו כמובן מדברים על כרטיס הפלטינה של חברת האשראי הבינלאומית – אמריקן אקספרס, כרטיס האשראי היוקרתי ביותר בעולם. מדובר בכרטיס מיוחד, שמאפשר צבירת נקודות בבתי עסק בארץ ובחו״ל לצד הטבות שוות עבור הנוסעים לחו״ל. אלו רק חלק מההטבות שמחכות לחברי המועדון המחזיקים את כרטיס אשראי פלטינום:

  • תוכניות אירוח בטרקלינים – מחזיקי כרטיס אשראי פלטינה של אמריקן אקספרס, נהנים מאירוח במגוון טרקליני Centurion Lounge מרהיבים בשדות תעופה בכל רחבי העולם. בכל נסיעה לחו״ל תיהנו מאירוח ללא עלות בטרקלין דן שבנתב״ג. בנוסף, תקבלו כרטיס Priority Pass שיעניק לכם 2 כניסות בשנה לאירוח בכ-1,200 טרקליני VIP בנמלי תעופה ברחבי העולם.
  • מעמד משודרג בבתי מלון נבחרים – כרטיס פלטינה מעניק לכם יחס מועדף ברשתות בתי המלון:HILTON HONORS, MARRIOTT BONVOY, RADISSON REWARDS,
  • הנחות בכל חברות התעופה ובמגוון מלונות בארץ ובעולם- באתר Express Fly תמורת הנקודות הנצברות בכל חודש בכרטיס על הקניות היומיומיות.
  • שירות קונסיירז׳ – שירות המספק מידע על מסעדות בארץ ובעולם, אירועי תרבות וספורט, כרטיסים להצגות והופעות ברחבי העולם ועוד מידע שיהפוך כל חופשה שלכם לייחודית ומהנה.
  • שירות Platinum Travel – שירות המסייע בארגון כל סידורי הנסיעות שלכם. בין אם מדובר בשהייה במלון ובין אם מדובר בהשכרת רכב, נציגי שירות ה- TRAVELיטפלו עבורכם במקצועיות ובמהירות בכל פרטי החופשה שלכם מהגדולים ועד הקטנים ביותר, על מנת להבטיח לכם נסיעה מושלמת, עסקית או משפחתית.
  • ביטוח נסיעות לחו״ל – עם כרטיס אשראי פלטינה אתם יכולים לטוס בראש שקט ובביטחון. מחזיקי הכרטיס מקבלים 7 ימי ביטוח חינם על חבילת בסיס, כאשר רוכשים ביטוח לכל תקופת הנסיעה, ובנוסף 7 ימי ביטוח חינם לרוכשים כיסוי כבודה לכל התקופה.

עפים על הטיול שלכם – כרטיס FLY CARD PREMIUM

בין אם אתם טסים לחו״ל ובין אם אתם נוסעים לטיול בארץ, ובכל מקרה אם חיידק הטיולים בדמכם, כדאי מאוד שתכירו את כרטיס FLY CARD PREMIUM עם שלל ההטבות שלו בארץ ובחו״ל. ראשית כל, נציין שהצטרפות לכרטיס מקנה לכם מתנה שווה במיוחד – עד 5,000 נקודות הנוסע המתמיד למצטרפים החדשים באתר אמריקן אקספרס. כרטיס FLY CARD PREMIUM מעניק למחזיקים בו הטבות נוספות ברכישות בארץ:

  • צבירת נקודות לנוסע המתמיד – הכרטיס מאפשר לכם בכל קנייה, צבירת נקודות הנוסע המתמיד של אל על ביחס המרה אוטומטי הטוב בישראל, כלומר הקניות שלכם יכולות להפוך לכרטיסי טיסה לכל העולם ולשדרוגים מפנקים בטיסות של חברת אל על.
  • יחס צבירה כפול – למחזיקי הכרטיס ניתנת צבירת נקודות כפולה בגין רכישות ברשתות שופרסל, BE ובתחנות הדלק של סונול, כך שגם הקניות הבסיסיות שלכם שממילא תעשו, יצטברו לכם להטבות שיחזרו אליכם.
  • צבירה של פי 5 נקודות – במותגי האופנה של קבוצת קסטרו, הודיס וברשת חנויות סמסונג, תהנו מצבירה של פי 5 נקודות.
  • חצי מחיר ב- FlyStore– בחנות האונליין ללקוחות, מחזיקיFly Card Premium  נהנים מעד 50% הנחה על גאדג'טים, מוצרי חשמל ומגוון מוצרים נוספים תמורת נקודות שנצברו.

כמו כן, כרטיס Fly card פרימיום מעניק לכם גם הטבות לחופשים בחו״ל:

  • אירוח בטרקלינים יוקרתיים – בכל נסיעה לחו״ל מוענקת לכם כניסה בעלות של 99 ₪ לאירוח בטרקלין דן שבנתב״ג בהצגת הכרטיס בלבד. בנוסף, כרטיס Priority Pass (בשווי 99 $) מוענק לשנה ללא עלות לאירוח מפנק במגוון טרקליני VIP, בנמלי תעופה ברחבי העולם, לכניסה בתשלום בסך של 32 $.
  • ביטוח נסיעות לחו״ל – כרטיס Fly card פרימיום מקנה למחזיקי הכרטיס 5 ימי ביטוח חינם על חבילת בסיס, לרוכשים ביטוח לכל תקופת הנסיעה, ו-5 ימי ביטוח חינם לרוכשים כיסוי כבודה לכל התקופה.

אז איך ציידתם את הארנק לפני הנסיעה?

חופשת האביב מגיעה ואיתה מגיעה ההתלבטות – איך ננצל את מקסימום החופש וההנאות במינימום תקציב? הקלנו עליכם בצעד הראשון והצענו לכם שתי אופציות לכרטיסי אשראי שיעניקו לכם הטבות מעולות בארץ ובחו״ל. כרטיס אשראי פלטינה הוא כל מה שאתם זקוקים לו לחופשה בחו״ל וכרטיס Fly card פרימיום יעניק לכם צבירת נקודות משמעותית ברכישות בארץ. אז בין אם אתם טסים לחו״ל ובין אם מתכננים ליהנות מארצנו הקטנטונת – שתהיה לכם נסיעה טובה, בטוחה וחסכונית!

הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של המנפיקה אמריקן אקספרס בע"מ ו/או אקספרס פרימיום בע"מ. אי עמידה בפירעון האשראי עלולה לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

תוכן פרסומי 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: כרטיס אשראי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: