אא

אייר פראנס: קמפיין חדש לקראת המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024

הקמפיין, המציג אישה צעירה המאופרת בצבעי דגל צרפת, יהיה מוצג בכל רחבי המדינה ובכל אמצעי התקשורת, וילווה בקבלת פנים של אייר פראנס וכל עובדיה: "גאה לקבל את פני העולם לצרפת"

צילום" אייר פראנס צילום" אייר פראנס

כשותפה רשמית של המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז 2024, אייר פראנס חושפת קמפיין פרסומי חדש כדי לארח בגאווה את כל נציגי המדינות המגיעים לפריז ולצרפת.

החברה יוצאת בקמפיין בהשתתפות אישה צעירה המאופרת בצבעי דגל צרפת, מלווה בהודעת קבלת פנים מ-39,000 אנשי אייר פראנס: "גאה לקבל את פני העולם לצרפת".

האיפור המיוחד, ששימש ליצירת המראה של הצעירה, הוא פרי עבודתה של קרול לסנייה, מאפרת צרפתייה מפורסמת, והדיוקן צולם על ידי הצלם הצרפתי אוליבייה רוז, הנודע בתשומת הלב לפרטים. תמונה זו של פני אישה מסמלת את צרפת ואייר פראנס. דמותה מיועדת להיות נקודת המגע הראשונה למבקרים מיד עם הגעתם לבירת צרפת, וללוות אותם לאורך כל המשחקים.

הקמפיין הזה יהיה גלוי מרגע הגעתם לשדה התעופה, עם תצוגות ענק במסופי הנוסעים בפריז-שארל דה גול ובפריז-אורלי, בטרקליני חברת התעופה ברחבי צרפת, ועל כרזות שלטי חוצות ליד מקומות התחרות, בפריז ובערים המרכזיות המארחות אירועי ספורט: מרסיי, ליון או נאנט. התמונה הזו תעטר גם את החזית הראשית של מטה אייר פראנס בנמל התעופה פריז-שארל דה גול.

הקמפיין יופיע גם בעיתונות ובאינטרנט, תוך התמקדות בכותרים המוקדשים לרגעי השיא של המשחקים האולימפיים, ובפרסומים בינלאומיים המיועדים למבקרים, כמו גם סרטונים קצרים לרשתות חברתיות לעודד את הקמפיין.

קמפיין חדש זה, שנוצר על ידי סוכנות השיווק של אייר פראנס, תומך בסלוגן הפרסום של חברת התעופה - "אלגנטיות היא מסע. אייר פראנס".

"אנו מחויבים לגלם את אמנות האירוח הצרפתית, לבסס את מעמדה של אייר פראנס ולהוות חלק בלתי נפרד מה-DNA שלה", אמר פביאן פלוס, חוויית ה-SVP של אייר פראנס. "באמצעות קמפיין זה, אנו פונים אל העולם כדי לשמור על מסורת האירוח שהצוות שלנו מנציח מדי יום תוך התמקדות בלתי מעורערת באלגנטיות ותשומת לב לפרטים".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסשרל דה גול פריס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: