אא

אלופה בעיצוב: ג'ילי גלקסי E8 זכתה בשני פרסי עיצוב יוקרתיים

החשמלית החדשה ביותר של המותג רק יצאה לשוק הסיני בתחילת השנה וכבר זכתה בפרסים MUSE Design Platinum ו-Red Dot Product Design בארה"ב ובגרמניה

ג'ילי גלקסי E8. צילום: GEELY ג'ילי גלקסי E8. צילום: GEELY

ג'ילי גלקסי E8 היא החשמלית החדשה ביותר של מותג ג'ילי, שהושקה בתחילת 2024. כרגע היא נמכרת רק בסין, אבל היא כבר לכדה את תשומת ליבן של אומות העולם - וזכתה בלא פחות משני פרסי עיצוב בזמן קצר. 

ראשית, בחודש מרץ האחרון הוענק לה בארה"ב פרס MUSE Design Platinum. הפרס ניתן על ידי איגוד הפרסים הבינלאומי (IAA) למוצרים פורצי דרך המותירים חותם משמעותי בתחומם. גלקסי E8 זכתה בפרס בזכות עיצובה החדשני, המשלב אסתטיקה סינית ייחודית עם טכנולוגיה מתקדמת וחוויית משתמש נוחה.

ג'ילי גלקסי E8. צילום: GEELYג'ילי גלקסי E8. צילום: GEELY

וכעת, היא גורפת גם את פרס Red Dot Product Design Award ל-2024, המוענק בגרמניה מדי שנה החל משנת 1955. הפרס, המכונה "אוסקר העיצוב", נחשב לאחד מפרסי העיצוב היוקרתיים בעולם. הוא מוענק למוצרי צרכנות בעלי עיצוב יוצא דופן, תוך התחשבות בקריטריונים כמו חדשנות, פונקציונליות, איכות ואסתטיקה. בין הנימוקים לבחירה בגלקסי E8 עלו התאורה הקדמית ועיצוב החזית הייחודי; תא הנוסעים השואב השראה מהטבע והתרבות הסינית; והטכנולוגיה המתקדמת המשתלבת בצורה הרמונית עם העיצוב.

ג'ילי גלקסי E8. צילום: GEELYג'ילי גלקסי E8. צילום: GEELY

ומה עוד מעניין בדגם החדש, שלא בתחום העיצוב? הוא מגיע עם הנעה אחורית או כפולה, בהספק שנע בין 268 ל-637 כוחות סוס. בגרסה הבכירה ביותר, הוא מסוגל להאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש תוך 3.5 שניות. בגזרת הסוללה החשמלית, טווח הנסיעה המירבי של ה-E8 הוא 620 ק"מ לפי התקן הסיני. 

קבוצת Geely Holdings הינה תאגיד סיני בין-לאומי שבבעלותו כ-30 מפעלים ומרכזי מו"פ בסין, שוודיה, אנגליה, גרמניה ומדינות נוספות. בין מותגי הרכב שנמצאים תחת הקונצרן תמצאו את זיקר, וולוו, לינק אנד קו, פולסטאר, לוטוס, פרוטון, סמארט (בבעלות משותפת עם מרצדס) ועוד. נכון להיום, זו קבוצת הרכב הסינית היחידה הממוקמת ברשימת "Top 10 Most Valuable Auto Portfolio Brands", עפ"י Brand Finance הבריטית. בשנת 2023 דורגה ג'ילי, בפעם ה-12 ברציפות, במקום ה-225 ברשימת Fortune Global 500, לאחר שהציגה הכנסות של כ-60.39 מיליארד דולר. 

לחדשות נוספות מהארץ והעולם:
מדור הרכב של פספורטניוז

ג'ילי גלקסי E8 מבפנים. צילום: GEELYג'ילי גלקסי E8 מבפנים. צילום: GEELY

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכברכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: