אא

מתרחבת: מלון שני לרשת לאונרדו (Leonardo) בצ׳כיה

המלון החדש יוקם בעיר ברנו המתפתחת - השנייה בגודלה בצ'כיה שהינה חלק מרשת הערים היצירתיות של UNESCO. יורם ביטון, מנכ"ל לאונרדו מלונות מרכז אירופה: ״תוספת מצוינת לנוכחותנו בצ'כיה, שמחזקת את כל הפורטפוליו האירופי שלנו״

ברנו. צילום: Shutterstock ברנו. צילום: Shutterstock

רשת מלונות לאונרדו, מרחיבה את נוכחותה בצ'כיה.

הרשת שבבעלות רשת מלונות פתאל הישראלית שלה כבר 275 מלונות ב-17 מדינות, תשיק את מלון NYX Brno של Leonardo Hotels שייפתח באמצע שנת 2028 ויהיה הנכס השני של קבוצת המלונות בצ'כיה לאחר NYX Hotel Prague, שנפתח ב-2017.

NYX Hotels by Leonardo Hotels הוא מותג הלייף סטייל של לאונרדו התומך בעיצוב אינדיבידואלי. ברשת לאונרדו מציינים כי ״מותג המלון ידוע בקונספט האמנות יוצא הדופן שלו שאצרו אמנים מקומיים; כל מלון NYX הוא יצירת אמנות מוחלטת ומקסים את אורחיו עם נקודות שיא תרבותיות ואירועים יצירתיים תחת המוטו: "אנחנו הבעלים של הלילה". 

מלון NYX ברנו יכלול 170 חדרים מעוצבים על פני שבע קומות.

במלון תוקם מסעדה ובר -NYX לא שגרתי וגולת הכותרת של המלון היא מרפסת עם נוף לקניון חדש, תוסס ומרהיב.

ברנו היא העיר השנייה בגודלה בצ'כיה אחרי פראג והיא חלק מרשת הערים היצירתיות של UNESCO, פלטפורמה עולמית לערים שהופכות את המגזר התרבותי והיצירתי לחלק בלתי נפרד מהפיתוח העירוני שלהן. המטרופולין גם נהנה ממוניטין של עמק הסיליקון של מרכז אירופה.

המלון יהיה חלק מאזור פיתוח עירוני חדש בשם דורניך עם שטחי משרדים ומגורים איכותיים וכן קניון חדש ואייקוני בלב ברנו.

האתר מפותח כהרחבת מרכז העיר ברנו וממוקם באופן אידיאלי ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית. ניתן להגיע אל נמל התעופה הבינלאומי של העיר תוך קצת יותר מ-10 דקות נסיעה ברכב, ומרכז העיר ההיסטורי נמצא במרחק צעדים ספורים בלבד.

פרויקט Dornych מיושם על ידי חברת CRESTYL, מפתחת רב-מגזרי מובילה שהפורטפוליו הנוכחי שלה כולל למעלה מחמישים פרויקטים בצ'כיה ובפולין. בנוסף למלון NYX Brno, ימומשו 50,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר בתוספת 186 דירות. גם שטח ציבורי נגיש בשטח כולל של 25,000 מ"ר הוא חלק מהפרויקט.

"מלון NYX החדש של Leonardo Hotels בברנו הוא תוספת מצוינת לנוכחותנו בצ'כיה, שמחזקת את כל הפורטפוליו האירופי שלנו. אנו שמחים להיות חלק מהפיתוח העירוני של המטרופולין המרגש הזה עם הפתיחה החדשה הזו", אומר יורם ביטון, מנכ"ל לאונרדו מלונות מרכז אירופה.

"אנחנו מאוד מרוצים מכך שמלונות לאונרדו בחרו בפרויקט דורניץ' שלנו למלון NYX החדש שלהם בברנו. העניין מראה שזה יהיה פרויקט ייחודי באמת, המציע שילוב ייחודי של סוגי שימוש שונים ומפיח חיים חדשים במרכז העיר", אומר דיוויד מזצ'ק, מנהל תחום הרכישות, קרסטיל.

David Nath, ראש מחלקת אירוח CEE & SEE בחברת Cushman & Wakefield Hospitality, מסר: "אנו שמחים לאפשר את השותפות הזו בין CRESTYL ו-Leonardo Hotels, תוך הבאת קונספט סגנון החיים של NYX לברנו. הסכם זה משקף את המסירות שלנו לשיפור האירוח בעיר ואת המאמצים שלנו להביא מותגי מלונות בינלאומיים מכובדים לאזור שלנו״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לאונרדופתאל אירופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: