אא

מנכ"ל ישראייר: "חידשנו בגאווה את פעילות המוקד בשדרות"

מנכ"ל ישראייר אורי סירקיס כתב לעובדי החברה לקראת החג: "הסמכנו קברניטה וקברניט, קלטנו 4 טייסים חדשים ופתחנו קורס דיילים. אנו צופים לשבור החודש שיא, לא רק בכמות הנוסעים, אלא אף בהכנסות ממוצרים נלווים"

אורי סירקיס (צילום: רונן מחלב) אורי סירקיס (צילום: רונן מחלב)

אורי סירקיס, מנכ"ל ישראייר, שלח כהרגלו אגרת מיוחדת לעובדי החברה לקראת חג הפסח.

בפנייתו, מנכ"ל ישראייר עוסק במספר נושאים מעניינים כמו קליטת טייסים חדשים בחברה, מטרת ההכנסות ממוצרים נלווים ופתיחת מוקד החברה בשדרות, לראשונה מתחילת המלחמה.

"מאז 7 באוקטובר, היה מוקד שירות הלקוחות שלנו סגור. עובדיו המסורים, נדרשו לפנות את ביתם, לעזוב את עירם, ולעבור לגור בבתי מלון. עתה, מששבו אל ביתם, חידשנו בגאווה את פעילות המוקד. ברוכים השבים הביתה שדרות!".

מוקד ישראייר בשדרות (צילום: באדיבות ישראייר)מוקד ישראייר בשדרות (צילום: באדיבות ישראייר)

עוד כתב: "הסמכנו קברניטה וקברניט, קלטנו 4 טייסים חדשים ופתחנו קורס דיילים. צוותי האוויר האלו יטיסו את שני המטוסים הנוספים שחכרנו, העתידים לשרת אותנו כבר במהלך עונת הקיץ. במקביל לאירועים אלו, אמש, אחרון המטוסים שלנו שב מביקורת תחזוקה מקיפה, לקראת העונה".

מנכ"ל ישראייר המשיך בסקירה על פעילות החברה: "מאז 7 באוקטובר, הפעלנו 5 מטוסים בלבד, וזאת לאחר שהמטוס אותו רכשנו, עבר שיפוץ מנועים מקיף, ושלושת המטוסים החכורים, בחכירה עונתית רטובה, עזבו את ישראל, בשל המלחמה. בחודש מרץ, העברנו לטיפול תחזוקתי מקיף, מטוס נוסף כך שהפעלנו 4 מטוסים בלבד. אתמול, כאמור, הגיע אחרון המטוסים, ואנו שוב מפעילים 9 מטוסים, באמצעותם אנו נחושים לקבוע שיא חדש בחודש אפריל".

#bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר #bringthemhome על מטוס ישראייר. צילום: יח״צ ישראייר

סירקיס סוקר את מספרי הנוסעים בחודשי אפריל בשנים האחרונות: "2019 - 43 אלף; 2022 - 69 אלף; 2023 - 85 אלף; 2024 - מתכננים להטיס למעלה מ-100 אלף נוסעים. העובדה שפעלנו עם צי מטוסים מצומצם, לא פגעה בתכנית הצמיחה שלנו, ואנו מעריכים כי בארבעת החודשים הראשונים של השנה, היקף הנוסעים שנטיס יגדל, בכעשרה אחוזים יותר משנה שעברה, על אף המלחמה. אנו צופים לשבור החודש שיא, לא רק בכמות הנוסעים, אלא אף בהכנסות ממוצרים נלווים".

עוד מוסיף סירקיס: "הימים הבאים, עד לחג הפסח, יהיו ימים עמוסים ומאתגרים בפעילות. לוח הטיסות שלנו עמוס, וישראייר כולה, עובדת בקצבים גבוהים במיוחד. חשוב מאד שנשמור על ערנות ונחדד את נהלי הבטיחות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ישראיירמנכ"ל ישראייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: