אא

"משרד האוצר מפקיר את התיירות הנכנסת"

ראשי לשכת מארגני תיירות נכנסת מאשימים במכתב למנכ"ל משרד האוצר: "פועל בניגוד למדיניות עליה החליט. מאסנו במעמד של מקצבי נדבות שנכפה עלינו על ידי האוצר"

תיירים בישראל (צילום: SHUTTERTSOCK) תיירים בישראל (צילום: SHUTTERTSOCK)

במכתב קשה ונוקב למנכ"ל משרד האוצר שלומי הייזלר, ראשי לשכת מארגני תיירות נכנסת מאשימים: "משרד האוצר פועל בניגוד למדיניות עליה החליט ומפקיר את ענף התיירות הנכנסת לחידלון תוך פגיעה באינטרסים כלכליים עליהם החליטה הממשלה".

היו"ר ליאור גלפנד והמנכ"ל יוסי פתאל כותבים: "עם הימשכות המשבר וההתדרדרות במצב העסקי של מארגני התיירות הנכנסת, ביקשנו כי התקציב יינתן ליישום ומיצוי עד לסוף חודש מאי 2024 במקום עד מרץ בלבד. למרות שלא מדובר בתוספת תקציבית,  נתקלנו בסירוב ושרירות לב שאינם נטועים בהיגיון ישר ושיקולים כלכליים מקצועיים".

עוד מוסיפים: "אחריותה של המדינה לעסקים שספגו פגיעה ישירה כתוצאה ממחדלי 7 באוקטובר אינה ניתנת לערעור. עסקי התיירות הנכנסת לישראל סובלים מנזק שדומה לו ניתן למצוא רק בעסקים הסמוכים לקו הגבול הנמצא תחת אש המלחמה. המחדל המתמשך של ניהול המשבר ומתן מענה של מוסדות ניהול המדינה ובראשם משרד האוצר, הופך למכפיל נזק לזה שכפו עלינו אויבנו".

פתאל וגלפנד דורשים "מתן אפשרות למיצוי תקצב בסך 35 מיליון שקל עבור שימור כוח האדם המומחה החל מינואר ועד לסוף חודש מאי".

לסיום, כותבים ראשי לשכת מארגני תיירות נכנסת: "חשוב לנו להדגיש כי מאסנו במעמד של מקצבי נדבות אשר נכפה עלינו על ידי משרד האוצר. לא נוכל להשלים עם התנהלות המשרד. לא נסכים להיות כצאן המובל אל סופו בגלל מחדלי הממשלה ותהליך קבלת החלטות שאינו מקצועי ומתחייב מהנסיבות ואחריות המדינה כפי שהוחלט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראללשכת מארגני תיירות נכנסתמשרד האוצרמנכ"ל משרד האוצר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: